piątek, 31 stycznia 2014

NAJLEPSZE spotkanie blogerek urodowych

"Nigdy nie ufaj gatunkowi, który ciągle się uśmiecha. Na pewno coś knuje." -Terry Pratchett Piramidy


Hello !! :) Tak jak ostatnio wspomniałam dzisiaj napiszę Wam dlaczego miałam taki dobry humor w weekend ! ;) Otóż w Warszawie odbyło się Spotkanie Blogerek Urodowych (makijazowych czy jak to tam nazwane było), na którym wytrzymałam całe po południe i wieczór ! 
Było to naprawdę niezwykłe przeżycie gdyż zlot nie należał do tych "sztywnych" i nudnych z milionem przedstawicieli, mówiącym o tym jak się używa konturówki ;p wręcz przeciwnie ! Było meega wesoło, na luzie i .. domowo ;)))
...ale wszystko po kolei !

Na początek wielkie podziękowania dla organizatorek i pomocnicy, która nie wiem jakim cudem przywiozła tramwajami tooony kosmetyków ;)


Spotkanie odbyło się w przyjemnej i kameralnej salce Peggy Sage. . Która z tego co pamiętam była czerwona.. 
Na zdjęciu jest pomrańczowa, prawda ?
a to znaczy że moje włosy tez są inne niż na tym zdjęciu tak? .. A taki fajny kolor :(

W każdym razie było w niej bardzo przyjemnie i wygodnie , zwłaszcza że obok była mała kuchnia i mogłyśmy zrobić sobie kawę i poudawać że to pyszna kawka z super knajpy ;P 


 Pani Magda z Peggy Sage (przedstawicielka firmy, ale jednak nie nudna ;D) opowiedziała nam ciekawą historię powstania firmy i co nieco o kosmetykach jakie zawiera ich oferta. Firmę postrzegam teraz jako bardzo zażyłą, z rodzinnymi tradycjami..Miło było posłuchać o miejscu , w którym ludzie razem pracują i są dla siebie mili ;p


Oczywiście zaraz zabrałyśmy się za oglądanie, macanie i wąchanie :) Jak to wszystkie blogerki urodowe.. ehh . Nawet trzykrotnie posmarowałam sobie ręce peelingiem bo tak m i się podobał ;p (a tak serio to miałam nadzieje że to krem a ja miałam strasznie spierzchnięte dłonie.. Beatka sprowadziła mnie na ziemie).

... bardzo skupione :D :P

Później był już tylko czas na pogaduchy, ploty, kawe i tak w kóóóóóóółkooo.. ;)  

Jednak muszę SZCZERZE przyznać, że..
Miałam problem, duży problem z przełamaniem się. To mi się raczej .. chyba.. nie zdarza.. ? :P ale jednak czułam, że nie znam w ogóle dziewczyn, które były właściwie zżyte :) i mimo że jestem gaduła to przez długi czas nie odzywałam się wcale :) a za to jak już otworzyłam gębe to gadałam o ..tasiemcach ? tak ? o Boże..

Mimo wszystko , zgrabnie zmieniając temat.. 
 Bardzo się cieszę, że po raz kolejny mogłam zobaczyć się z Pauliną z bloga Paulina Show, którą bardzo polubiłam na ostatnim spotkaniu :) Mimo zmęczenia jakie dopadło ją po podróży wciąż byłaś uśmiechnięta i kochana ;** Po raz ĘĘęęty mogłam również spotkać Aśkę, z którą ciągle smsuje :DD Asia prowadzi bloga Make up Atelier- Joanna Lisawa

 
Oczywiście poznałam również wiele dziewczyn, ponieważ większości w ogóle nie znałam :)
Między innymi dwie prze urocze osoby 
Marta z bloga Panna Zalotka i Natalia z Makeup by Natalia
Szkoda że Marta miała tak wcześnie autobus, ale i tak zdążyłam poznać jej ciepłe usposobienie i świetne poczucie humoru xD Poza tym jest to niezwykła wizażystka, która po prostu czaruje...
Za to Natalia to po prostu bomba :))) ! Jej sposób bycia, szczerość i otwartość do ludzi jest wprost niespotykany i naprawdę rozbrajający :)


 Btw dziewczyny wcinają najlepsze babeczki na świecie z Lola's Cupcake. Niektóre z Was mówiły że są za słodkie.. Ja tam zjadłam dwie i nadal  mi było mało :)))))))))))))) jedną wzięłam na wynos, ale oddałam miłosiernie chłopakowi :P
 

 Kolejny słodycz, który długo nie leżał w szafie to Katarzynki od Marty, za które bardzo wszystkie dziękujemy ;*** Były pyszne, jak to toruńskie pierniczki tylko czemuu tak mało !


Tutaj z Martą wiecznie uśmiechnięta Laura z  Wonderland . Tę słodką kobitkę widziałam po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni ;* jest urocza i przesympatyczna i praktycznie nie przestawała się śmiać :)))



Kolejna nowo poznana mi osoba to przepiękna Maja z Makeup by Maya. W życiu nie widziałam tak pięknych włosów ! Maja jest jeszcze ładniejsza na żywo .. ehh moja zazdrość kwitnie.


Tutaj z Julią, która od razu zwróciła moją uwagę strojem !! My tu wszystkie opatulone w sweterki, szaliki kurtki, spodnie  rajstopy itp itd... a ona w krótkich szortach xD ... grunt, że wyglądała cudownie w swojej stylizacji i miała śliczny make up !

Po raz kolejny spotkałam się również z Kasią, którą znacie jako Gray 
Bardzo lubię Cięę Katarzynko ;* jesteś po prostu kochana i wesoła i przemiła i zdolna i urocza i w ogóle.. ;* Dobrze, że mieszkasz blisko ;>>> !!

 A z Kasiąą tuli się Klaudia z Kosmetyczne Remedium. Znałam jej blog, ale nigdy nie wiedziałam, że to tak pozytywna osoba xD Masakra ile można się śmiać ? :DD własciwie chyba nie ma zdjęcia ze spotkania na którym Klau była by choćby.. poważna :DD


Agatkę o pięknych oczach również widziałam poraz pierwszy. To bardzo zdolna wizażystka i kosmetyczka o ogromnej wiedzy. Miło Cię było posłuchać i poznać :) Musicie zajrzeć na jej bloga, bo pięknie maluje.. Perfekcyjny Wygląd


W najsłodszej bluzie świata przybyła Beatka. Mogłyśmy trochę pogadać i wiem już, że to kochana dziewczyna :) Robi cuda na swoim blogu i bardzo żałuje, że dopiero teraz je odkryłam.. muszę nadrobić zaległości :) Znacie ją z bloga Miracle Of MakeUp


Na koniec zawsze najlepsze !! ;D Wika ! Poznałyśmy się na wcześniejszym spotkaniu :D mega mega pozytyw ! Piękna, zdolna, wesoła ;* do wytulenia i wycałowania ;**
Gajewska przepięknie maluje !!!!



i myyy wszystkie.. ;* sweet sixteenki


Trochęę prezentów, które ciążyły mi w dłuugiej drodze do domu ... :D

 a największa zagadka zlotu to dla mnie to czarna woda , którą miałyśmy do picia na spotkaniu :P Nie, nie nie, to nie butelka jest czarna. To woda !

Partnerzy spotkania:
Ja już chcę następne spotkanie !
Kisses ;*

28 komentarzy:

  1. widać,że buzie sie Wam nie zamykały:) o to właśnie chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne spotkanko,widać że miło i radośnie było:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie opisane :) "z którą ciągle smsuje " jak to zabrzmiało ...hehe :P :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem w szoku ze peggy sage bylo,ostatnio sie własnei zastanawiałam dlaczego nie bierze udziału w tego typu spotkaniach, jest firma bardzo dobra ale dodatkowa reklama by jej nie zaszkodziła:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja tej firmy w ogóle nie znałam . Nigdzie jej nie widać:) może to się zmieni:)

      Usuń
    2. Szykuję właśnie recenzję na temat ich produktów które posiadam , a z których jestem mega zadowolona! :)

      Usuń
  5. widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być FANTASTYCZNIE - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Wygląda na to, że zabawa była przednia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heheheh mowisz wesolo bylo a Ty gadalas o tasiemcach? :p hihihi szalona! <3 ;*

    Zyc mie umierac ;) kawusia paczusie i tyle pieknych kobitek wokol. .


    Czarna woda? WoW! Smakowala naprawde jak woda? Czy niegazowana cola ;))) heheheh.
    Aha.. I te 'troche' prezentow mnie rozbroilo ;)) multum!
    Kiss buziak i pozdrowki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakowała jak zwykła woda :) ale moja psychika mi podpowiadała że to wygazowana cola :P

      Usuń
  9. :D:D:D:D:D:D:D Haha, kochana, dobrze że się przełamałaś! O tasiemcu było najlepsze, mam brechty jak wspominam xD

    :****** No daleko do siebie nie mamy, trzebaby się kameralnie spotkać koniecznie! Bo i ja Cię bardzo lubię chodzący zdolny pozytywnie hihi :D

    a tak, ściana była czerwona :D I tak szczerze, też nie mam pojęcia jak to wszystko dotargałam xD

    Haha, mój brat na tę wodę mówi kałuża xDDD

    BUUUUZIAK :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne spotkanie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow serio czarna woda?! ale o jakims smaku? slicznie wygladalas kacha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio :) smak jak totalnie zwykła woda :)

      Usuń
  12. Jakie Wy wszystkie eleganckie jesteście!

    PS. Terry P. rządzi! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie wygladacie, musialo byc fajnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój ulubiony cytat to oczywiście ten o mnie! :D bardzo Ci dziękuję, jesteś przemiła i też mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy, bo w końcu kto Ci będzie podawał telefon jak dzwoni, hm?? :D poza tym cytatem o mnie to najbardziej mnie rozbawił ten przy firmie Peggy Sage: "Miło było posłuchać o miejscu , w którym ludzie razem pracują i są dla siebie mili ;p" i to jest takie prawdziwe!!! :D nie dość, że od razu skojarzyło mi się z tasiemcem, o którym mowa dalej to jeszcze bardzo mi przypomniał moją poprzednią pracę, którą na szczęście rzuciłam :D bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać, całuję i do następnego razu!! :*:* :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna relacja, Kasiu! I dziękuję za tyle ciepłych słów :* Ściskam! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz co Ci powiem moja droga, kiedys mi się wydawalo, ale teraz to jestem juz pewna :) wyglądamy jak siostry :) naprawdę mamy sporo wspolnych cech wizualnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde ? :))) to musimy się kiedyś zobaczyć na żywo :D

      Usuń
  18. Mega pozytywnie! Widać że spotkanie w fajnym zgranym towarzystwie!!:) A co nieśmiałości też tak miałam na pierwszym spotkaniu z blogerkami. Miałam wrażenie że się dobrze znają a mi trudno było się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie laski!
    <3

    pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę spotkania, widać że super się bawiłyście!

    OdpowiedzUsuń
  21. JEzu poszla bym szczegolnie dla tycb ..babeczek:D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna relacja :* oby do następnego :)))

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...