środa, 1 stycznia 2014

Poison Ivy czyli jak zrobiłam swój strój na Sylwestra ;)

Poison Ivy: Who knew you had a sidekick?
Batman: I don't. 


Hej Wszystkim w Nowym 2014 roku ! :) Jak przeżyłyście Sylwestra ? Jakie macie postanowienia Noworoczne ? Gdzie się bawiłyście ? ! :) Opowiadajcie! Osobiście nie mam żadnych postanowień, bo to mi się nigdy nie udaje..  ale za to po raz kolejny byłam na Sylwestrze przebieranym- tematycznym: "Hollywood- postacie z bajek i filmów". Uważam, że taki rodzaj imprezy jest świetną zabawą i możliwością do tworzenia czegoś nowego! To coś dla mnie :)

 Długo nie musiałam zastanawiać się nad moim strojem. Uwielbiam postacie z Batman'a i wiem, że upodobnienie się do nich to nie lada frajda i wyzwanie. Tym razem padło na Poison Ivy- czyli Kobietę Bluszcz :) 
Chciałam przede wszystkim połączyć strój z wygodą, a zarazem nie chciałam dążyć do tego aby był zbyt wyzywający.. Stwierdziłam, że kupię zielony gorset i i zielone spodnie. Nawet nie wiecie jak trudno jest kupić zielony gorset ! Przeczesałam sklepy, Internet.. NIC. Owszem było kilka ale bardzo wyzywających, typowo bieliźnianych a przecież nie o to chodzi..

Na pomoc przyszła Przyjaciółka :) Dała mi pomysł przefarbowania jej gorsetu ślubnego. 
Zielona bibuła, specjalne farby w proszku i sztuczny bluszcz pomogły mi przemienić śnieżnobiały delikatny gorset ślubny w zielony i idealnie do tematu pasujący strój :)


 Oprócz gorsetu stworzyłam również opaskę- koronę, którą nosiła Poison Ivy i bransoletkę z bluszczu.


W makijażu postawiłam na ciemne oczy i czerwone usta. Wykonałam dokładnie ten makijaż który pokazywałam Wam w ostatnim poście.

 
Mój M. był Draculą, tak więc oboje stworzyliśmy parę czarnych charakterów ;)


Przyjaciółka również wykonała sama strój i postawiła na Kobietę Kot :))


Wszystkim Wam Życzę Szczęśliwego Nowego Roku !!
 

Kisses ;*

23 komentarze:

  1. świetny pomysł i fajne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Brawo za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu wiedzialam ,ze Ty yo na pewno wymyslisz cos super na tego Sylwka :) no rewelka !!!! Jestem pod wrazeniem !Szczesliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękii Aniuuu ;* Również Składam Ci najlepsze życzenia na Nowy Rok <3

      Usuń
  4. wow nie wiedzialam ze jeszcze taka kreatywna jestes , super;]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :) staram się :)))) a wymyślanie kostiumów zawsze sprawia mi wielką frajde :)

      Usuń
  5. Piękna kreacja !:) super pomysł ;) dałaś czadu kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna charakteryzacja :) wszyscy wyglądacie extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł genialny, gorset wygląda niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fantastyczny pomysl, wygladasz slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie przerobiłaś ten gorset, super sprawa! Ładnie wyglądałaś w tym stroju oraz w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny DIY z gorsetu!!! Swoja droga. .. Slubny kolezanki? To takie rzeczy nie zostawia sie na pamiatke?? Hehe ;p


    Fantastyczny sylwester i fajne z Was postacie!! Nie ogladalam jakos zsbojcxo batmana wiec nie wiedzialam o kogo chodzi, ale szybko wygooglowalam ;))

    Buziooczki ^^ i zycze spelnienia marzen i szczescia w 2014r ;*


    P.S tak to ta pomadka, polrcam serie do przetestowania, sa tanie a jakościowo dobre :)

    A ta idzywke zastosowalam raz i byla mi nie znana tez, dostalam w gratisie od rossmana, ma dosc intensywny zapach, ake za wiele sie nie wypowiem ;)) ogolnie ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :) wiedziała że bardziej przyda się mnie niż jej ;D

      Usuń
  11. wygladalas genialne ;o ten gorsecik ejst wspanialy !

    OdpowiedzUsuń
  12. I love it, thanks for sharing! :) Happy New Year and holidays!
    P.S. What do you think about following each other? I'd be glad if you wanted to! :) Please let me know, so that I can follow back xx
    Keep in touch,
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no pomysł z gorsetem rewelacyjny!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądałaś! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pełna podziwu, genialnie Ci to wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...