wtorek, 18 lutego 2014

Mój Hollywoodzki Look z Maybelline !

"Hollywood to miejsce, gdzie płacą Ci 1000$ za pocałunek, a 50 centów za duszę"
-Marilyn Monroe


 
 

*
 Hej Dziewczyny ! :) 
Dziś makijaż, który od razu wprawia mnie w dobry nastrój.. 
Bardzo kobiecy i zmysłowy .. :)
*
Biorę udział w konkursie "Mój Hollywoodzki look" z okazji premiery książki "Maybelline. Historia rodziny, która stworzyła Maybelline". Powieść biograficzna przedstawia kulisy powstawania globalnej marki z udziałem największych gwiazd Hollywood na tle dziejów historycznych, zmian społeczno-kulturalnych, rodzinnych skandali, romansów i dramatów.
*


 

 Wykonując makijaż inspirowałam się Ritą Hayworth. Starałam się aby makijaż był równie seksowny i "świeży", z mocno podkreślonymi ustami i zalotnym spojrzeniem !


 Najważniejszym elementem w makijażu oczu są tutaj bardzo zalotne rzęsy i rozświetlający cień. Dodałam również trochę odcieni czerni i szarości aby oczy stały się bardziej wyraziste i nabrały "głębi".
 

Na linii wodnej możecie zobaczyć również kremową kreskę, która niesamowicie ożywia spojrzenie i otwiera oczy !


Taki "Hollywoodzki Look" to coś zdecydowanie dla mnie :) Najchętniej chodziła bym codziennie w tak wystawnym makijażu.. ;)

Dziewczyny trzymajcie za mnie mocno kciuki :)) !!

Buziaki ;*

36 komentarzy:

  1. Wygląda niesamowicie! Masz takie piękne oczy, a że o rzęsach to już nie wspomnę:) Talent jak nic! Buziaki i w wolnej chwili zapraszam do siebie :*
    www.patishome93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Booooosko wyglądasz w nim! Bardzo mi się podoba, bardzo! Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezuu ale pieknie, jesli tylko sedziowie maja gust to wygrasz na pewno!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :)) Dzięęki Martuś ;** W takim razie oby mieli gust ;D

      Usuń
  5. masz przyklejone rzesy czy Twoje są takie idealne?<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och marzenie ;D ! Paski oczywiście .. :)

      Usuń
  6. Piękny! Oczywiście że trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie sie ten look bardzo podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie w takim makijażu, pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż i oczywiście życzę powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne oczy:) powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! wyglądasz w nim genialnie!:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzynam kciuki! Swietny cytat, fajny temat konkursu, i piękny makijaż! I like it! Ubustwiam Cie w nim świetna inspiracja kochana!! Oby Ci sie poszczescilo! Zaslugujesz na zwycięstwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak spojrzenie masz zalotne piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż, wow! Ty to potrafisz wyczarować cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki!

    Makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. jedyne co mi się nasuwa to : PRZEPIĘKNY! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski makijaż Kasiu i wyglądasz w nim niczym gwiazda z Hollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  19. trzymam kciuki! wygrasz to! makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny ten makijaz Kochana !!!!!! jestes najpiekniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  21. usta ustami... makijaż oczu jest niesamowity! naprawdę, jeden z piękniejszych <3 cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ouuu piękny! z resztą bardzo ci pasuje kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż i niesamowite spojrzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...