poniedziałek, 17 lutego 2014

Spotkanie z fryzjerką # 3 mam grzywkę !

Dzisiaj kolejny post z serii spotkanie z fryzjerką ! :)
Tym razem tniemy !

 Hejj Wszystkim :) Jak widzicie moje włosy przeszły małą zmianę ! Wszystko za sprawą mojej Oli, z którą  przeprowadzam "Spotkania z fryzjerką". Tym razem to już trzecia odsłona tego co Ola robi mi na głowie ;D ! Zapraszam do małej relacji, tym razem w salonie..


Warszawski Instytut Kitako, w którym Ola pracuje jest cuuudownym miejscem ! Wnętrze salonu jest bardzo przestronne, naprawdę wspaniałe. To co mnie urzekło od początku to lustra , które umieszczone są w prawdziwych sztalugach malarskich ! :) Właściwie człowiek ciągle ma ochotę się w nich przeglądać (no przynajmniej ja miałam).


W innym pomieszczeniu włosy są obcinane, w innym myte, co jest naprawdę bardzo komfortowe :)
Na 2 ścianach znajdują się piękne pejzaże, które wprowadzają w błogi nastrój ..
Więcej zdjęć zobaczycie też na stronie Insytutu KLIK!


..a tu Kasia jeszcze przed cięciem (;


 Jak widać nie byłam sama, towarzyszyła mi moja siostra, której z rodziną zrobiliśmy taki właśnie prezencik.. :))) Kompleksowa wizyta w salonie z badaniem trychologicznym, regeneracją włosów, cięciem i modelowaniem. 
Obie z siostrą świetnie się bawiłyśmyy najabardziej chyba na badaniu skóry głowy i samych włosów.. Nie wiem czy przechodziłyście takie badanie, ale ja padłam jak zobaczyłam swoje włosy w tak wielkim powiększeniu na ekranie monitora :D Końcówki wyglądały jak połamane gałęzie drzew .. :P fuuu


Ola zafundowała mi peeling i masaż skóry głowy, suuper uczucie... :))


 hm... no to co robimy? :) już jakiś czas temu zachciało mi się grzywki, no i niestety trzeba było skrócić okropnie zniszczone końcówki.. ahh ta prostownica.

no i mammm co chciałam :)) jak zwykle czuję trochę żalu za długimi włosami, ale z drugiej strony po co mi takie długie skoro są brzydkie z rozdwojonymi końcówkami :P
A Ola tak mi pięknie włoski obcięła , że nie mam teraz problemu z tym, że były wiecznie oklapnięęte..


 Taką fajną kompleksową wizytę zakupiłam na Grouponie. Poza tym w salonie są też częste promocje, z których na pewno jeszcze skorzystam.. :)) Z resztą zaglądajcie na ich funpage , bo tam najwięcej informacji i konkursów, gdzie można wygrać profesjonalne kosmetyki fryzjerskie :)


Jeszcze przydało by się coś zrobić z tym wypłowiałym kolorkiemm... :))) Coś proponujesz Ola ? ;)
Ja jestem bardzo Haappppyyy !!! ;**


Buziaki ! ;*

21 komentarzy:

  1. Pasuje Ci ta grzywka :) Piękna zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa jakie włoski!! Ja mialam tez taka grzywe i tak samo skrocone wlosy to płakałam bo nie moglam sievprzyzwyczaic. Zdrowiorkie piękne. A teraz znow mam troche poszarpane :/ przez prostownice glownie.. Zazdrooszcze! ;* a to.. Jakis kolorek robisz
    Takie badanie masaz i prezencik przesuper sprawa!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! Poważniej, dojrzalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak elegancko :-) Grzywka to super sprawa bo pozwala na urozmaicenie we fryzurze, a jak sie znudzi można ją spiąć:-) i za chwilę do niej wrócić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dokładnie tak robię ! :) na codzień ja układam na bok lub na prosto a jak mnie wkurza to ja spinam;)

      Usuń
  5. świetne miejsce! A fryzurka cudowna! Pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dziwne ale w grzywce wydaje mi się ,że wyglądasz o jakieś 10lat starzej ;D
    Bez grzywki ładniej moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzę w lustro i jakoś nie widzę w nim 35latki ;D Hehe :) aczkolwiek na pewno dodaje mi lat :)

      Usuń
  7. ładnie namodelowana fryzurka, a ten salon mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, a te stalugowe lustra wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w grzywce! A salon cudowny, pomysł z lustrami genialny i te fototapety ekstra klimat !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo... piękna fryzurka kochana :)) Cudnie z grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz mega inaczej ale jak cudownieee < 333

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknemu we wszystkim pięknie :)
    bardzo Ci ta grzywa pasuje, fajnie, że się odważyłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcialam wlasnie napisac to co napisala kolezanka powyzej pieknemu we wszystkim pieknie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem zmiana na ogromny plus :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...