środa, 5 marca 2014

Gothic

Bądźmy Odważni !


Hej Wszystkim ! :)
Wiem, że długo mnie nie było, ale naprawdę dużo się u mnie wydarzyło :) Powoli, po kolei będę Wam zdradzać szczegóły, ale na razie bądźcie cierpliwe !
*
Na początek jednak pragnę przypomnieć że już w ten weekend Targi kosmetyczne w Warszawie ! Ja będę na pewno i w sobotę i w niedzielę, a Wy ? :)


.. a teraz czas na Make up ! Dziś stawiam na Fiolet !


Proponowany przeze mnie makijaż jest odważny, z mocnym akcentem na usta. Taki make up świetnie będzie wyglądał na sesji zdjęciowej ! A jeśli postawimy na delikatniejszy kolor ust jak naj bardziej- na imprezę :)



Uwielbiam fiolety- ten kolor doskonale podkreśla zielone oczy.


 Dziewczyny wiem, że te usta to awangarda, ale co poradzić- uwielbiam intensywne odcienie :)

Do zobaczenia na targach !

Buziaki ! ;*

18 komentarzy:

  1. Meeeega ten fiolet! Do zobaczenia na targach:*

    OdpowiedzUsuń
  2. mega sexy !tak , badzmy odwazni!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie w Tym makijażu!! Matko!
    Przepiekne efekty.. Ten fiolet na ustach i oczach i w ogole oczy!!! *.*
    Super...

    Stesknilam się!! Buziol czekam na nastepna notke!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz tak ładną tęczówkę ahhhh a ten fiolet na ustach trochę mi przypomina czasy Spice Girls :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest MOC <3 Przecudny mejkap, zakochałam się :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny makijaż chyba odgapię kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie!

    Fioletowe usta - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja będę w niedzielę. czym zrobiłaś usta? wyglądają bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super to się Zobaczymy:) ! Usta to cień fioletowy i duraline:)

      Usuń
  9. mnie się bardzo bardzo te usta podobają :-) cały look świetny, uwielbiam fiolety i tu jest idealnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko! Usta zwracają uwagę - piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow cudowny makijaż:) przepiękny kolor szminki.. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaśka no Ty wyglądasz extra we wszystkim !:) ładnemu we wszystkim ładnie :) świetny make up z pazurem:) usta wyszły nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makeup, usta szczególnie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mrrrrrr ale fajny kolor szminki!!!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...