środa, 12 marca 2014

Too Sexy

"Według mnie faceci w gruncie rzeczy nienawidzą pięknych dziewczyn, bo to one w szkole nie zwracały na nich uwagi"
-Miranda Hobbes "Seks w wielkim mieście"

Tym razem trochę efektów z mojej pracy jako wizażystka..


Prawdziwa BOMBA.
 Z moim ulubionym Drem Team powstała bardzo zmysłowa i kobieca, a także seksowna sesja zdjęciowa.
Enjoy !
*
 Producent: Ma Bu
Photo: Przemysław Białach
Model: Izabela Szafron
Make up: Katarzyna Duszyńska
Hair: Marlena Kuderawiec



KOSMETYKI:

- Podkład MAC Studio FIX NC 15 + C3.
- Korektor Bourjois Healthy Mix 52
- Korektor MAC mineralny AC3
- Puder sypki Ben Nye Fair
- "szary" róż w kompakcie do konturowania twarzy Kryolan 101
-Brązer Bourjois czekoladka
-Róż sleek Crochet

Oczy:
-Kredka Jumbo Sephora Czarna
-Cienie INGLOT
- tusz do rzęs Bobbi Brown Smoky Eye
- kremowa kredka na linii wodnej Kryolan
- Tusz do brwi Eveline Art Scenic

Usta:
- Błyszczyk Pierre Rene Chic Gloss 27









Przemek to artysta, zdjęcia wykonuje nie tylko aparatem cyfrowym , ale także prawdziwym staromodnym analogiem z kliszą ;) Zero Photoshopa, zero obróbki, czyste czarno białe skany.
 




Bardzoo dziękuję Wszystkim biorącym udział w tej sesji ;**


A Wam mam nadzieję podobają się efekty naszej pracy :)

Buziaki ! ;*

26 komentarzy:

  1. Ale dziewczyna ma piękne loki :)). Świetna sesja, wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Przepiękne prace do portfolio :) Zazdraszczam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! oglądanie takich zdjęć to sama przyjemność ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie ! Cudne zdjęcia, piękna modelka, makijaż dopełnia całość. Mega sexy i zmysłowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sesja, bardzo przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest tu idealne! Piękna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sesja, zdjęcia zmysłowe ale nie przesadzone! ten makijaż bardzo tu pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemska sesja. Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieziemska sesja. Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekna modelka, super sexi makijaz.... cudowna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja, ale z cytatem absolutnie się nie zgodze - no nie róbmy z facetów już takich ostatnich frajerów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe No dobra . . Zgodze się , przesadziłam ;D

      Usuń
  13. Ozesz ku*wa ja pie*dole!
    Arcydzieło :)
    Piękny make up -zazdroszczę
    Piekne zdjecia
    Zazdroszcze mozliwosci i talentu jak i pasji :* i bycia i udzialu na takich sesjach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Słońce jak ja lubie Twoje reakcje ;*

      Usuń
  14. Jestes prawdziwy mistrz !!!!!!!!!!! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie :) naprawdę widać świetną pracę całego zespołu! makijaż idealnie dopasowany. bosko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Iza to moja ulubienica do Beauty z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale dziewczyna ma piękną kobiecą twarz :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...