środa, 7 maja 2014

Rainbow Make up

"Jeśli chcesz oglądać tęcze musisz dzielnie znieść deszcz"
-przysłowie chińskie


 Hejjj Wszystkim ! ;)) 
Dzisiejszy makijaż mogłam wykonać dzięki kochanej Sauriiiii , u której wygrałam rozdanie i między innymi takie cudeńka do mnie trafiły ;*
Cienie Sensique Velvet Touch

 Piękne, nasycone, letnie kolorki, które nabierają mocy z każdą kolejną warstwą.
Z takim zestawem można robić naprawdę wiele wariacji na oczku :)
 

Tak wyglądają swatche, bez bazy, maźnięte raz paluchem ;)


 W tym makijażu wystąpiłam na ostatniej imprezie rodzinnej.


Numerki cieni: pomarańcz 156, miętowy/seledyn 147, fiolet 153, żółć 145



 Dziewczyny jeszcze jedno infooo :))))) !!! Razem z moją kochaną Martą z bloga Makeup i charakteryzacja wylatuję w czerwcu do Londynu na IMATS !!! :)))))))
Jestem meeeega podekscytowana , szczęśliwa i naprawdę nie mogę się doczekać :)))))))) teraz tylko trzeba zbierać pieniądze na jakieś zakupy kosmetyczne... ;)
Kisses ! ;*

18 komentarzy:

  1. Do Londynu? ooo Cie kręce ! SUPER :))) czekam na relacje

    Piękne tęczowe oczko, niczym papużka :)
    cudowne kolorki, gratuluje wygranej, Tobie to jak zwykle posłuży z takim talentem :)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolory, ale energia w mejkapie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. IMATS - wow!!! Marze o tym by tam być choć raz !!!
    Cienie świetne, sama się w nie zaopatrzyłam, ale postawiłam na stonowane kolorki, ponieważ brałam również neonki z my secret :D Makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny <3 zdolniacha!

    Ojaaaaaaa, IMATS! MEGA! Udanej podróży!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie ! :) Udanej podróży !

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM kolorowe makijaże! A ten to już w ogóle MEGA! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Wbrew pozorom nie łatwo połączyć takie kolory - a jaki efekt uzyskałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny <3
    I jakie intensywne ,soczyste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "pachnie" latem, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystyka ! Super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, intensywne kolory tych cieni, na powiece robią wrażenie. Mówi się, że nie powinno się zazdrościć, ale... Zazdroszczę wyjazdu na IMATS. Przyjemności! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę imatsu :) a makijaż bardzo kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny makijaż, a te cienie sa genialne jak na taką cenę jakością i gama kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie cudownie cudownie brak mi słów po prostu :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...