poniedziałek, 16 czerwca 2014

Kolorowe makijaże na Koncert FLORENCE & THE MACHINE !! (+ relacja:)) LOVEEE

"Say my name,
And every colour illuminates,
We are shining,
And we’ll never be afraid again."
-Florence and The Machine- Spectrum 

Hejjjj Wam Wszystkim !! Dzisiaj przybywam z kolorowymi, wieczorowymi makijażami, które wykonałam na koncert Florence and The Machine, na którym miałam okazję być !! Zawsze o tym ogromnie MARZYŁAM :)) i dzięki kochanej siostrze (i reszcie rodzinki) mogłam spełnić to marzenie ;* ;* ;*


Chciałyśmy aby makijaże były wyraziste, mocno podkreślające oczy, ale jednocześnie nie mogło zabraknąć kolorów! 
..u Danusi postawiłam na kolory, które fajnie kontrastują z jej nowym kolorem włosów (do niedawna była czerń !). Dlatego na dolnej powiece mamy zieleń i kobalt, w kącikach mięta+cytrynka. Na ustach koralowy, matowy błyszczyk Bourjois 04 Peach Club :)


W swoim makijażu postawiłam na kontrast do moich zielonych oczu. 
Dlatego wybrałam przede wszystkim kolor śliwkowy i wrzosowy, a do tego właściwie dla zabawy trochę zieleni i złota w celu rozświetlenia kącików  :)
Szczerze mówiąc oba makijaże wyszły bardzo spontanicznie, kolory wybierane były na poczekaniu.. ;)))
A na ustach śliwkowa szminka Avon Berry Smooch.
*
Zarówno moje brwi jak i Danusi zostały podkreślone cieniem Maybelline Color Tattoo 40 Taupe.

Nie muszę chyba mówić, że humory nam baaaardzo dopisywały.. :)
Ponieważ to był mój pierwszy koncert EVER byłam ogromnie podekscytowana !


.. no i pierwszy motyw na koncert - wianki ! :) Konieczność na koncertach Florence, która lubuje się w wiankach i często w nich występuje :) My swoje zamówiłyśmy po prostu w kwiaciarni ;) 

 ... Łiiii :D

...

Ahh tu już pod stadionem.. zimno było !!

Przechadzając się po ogródku festivalowym natrafiłyśmy na stoisko BlaBlaCar i zostałyśmy sfotografowane :))

Oczywiście PŁYTA !! tam największe wrażenia :)

noo jako prawdziwy Warszawiak pierwszy raz widzę Stadion :D

Światło raz niebieskie, raz czerwone, raz białe i zieloone.... ;))))


Tu już profesjonalne zdjęcia z funpage'a Florence and The Machine :)

..jak zwykle niesamowicie zwiewna, jakby oderwana od rzeczywistości. Wspaniała !!
Florence na żywo brzmiała O NIEBO piękniej niż na nagraniach !

..kolejna niespodzianka od fanów :)

40 tys. osób.. Był straszny ścisk, ale i niesamowite emocje :) nie żałuje żadnych odcisków, bolących nóg, zadeptanych butów i bolącego gardła.
Ja byłam tak 20 metrów od sceny, na środku, więc byłam meeega happy widząc Flo tak blisko siebie :D

Jedna z najbardziej niesamowitych akcji- BROKAT. Każdy z siateczkąą pełną brokatu rozsypywał go w powietrze tworząc wspaniały efekt. Sama Florence obsypywała nim publiczność :) 
(we włosach do dziś widzę połyskujące iskierki..;))
 A tu foto zrobione przeze mnie i kolejna niespodzianka dla Flo i zespołu :) Serca z imionami wszystkich członków FATM ! Wszyscy oniemieli, a Flo stwierdziła że to najpiękniejsza rzecz jaką w życiu widziała :)))

Mam nadzieję, że make-up'y i nasze stylizacje przypadły Wam do gustu ! 
Czekam na kolejną wizytę Flooo w Polsce :)
 Kisses !! ;***

16 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie ;) http://aldonaiscoming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te makijaże pięknie wyglądają z tymi wianki :) wyglądały się pięknie i widać ze dobrze się bawilyscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądałyście! :) Super z tymi wiankami :) i taką piekną masz tą pomadkę z Avon ... jaka to dokłądnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądałyście!!! Zazdroszczę obejrzenia Florence na żywo, ja ją ubóstwiam <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne makijaże dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, te makijaże z wiankami prezentują się fenomenalnie! :). Zazdroszczę zobaczenia Flo na żywo! Ale może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;** Floo na pewno jeszcze do PL zawita ! :)

      Usuń
  7. cudowny makijaze !!! piekna pomadke mialas ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż piękny, a koncertu zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makijaze:) no i widac ze swietnie sie bawilyscie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie dziewczyny wyglądałyście! świruski :)) zazdroszczę koncertu !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądaliście:) A ta akcja z brokatem, genialny pomysł musiało to wyglądać bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...