wtorek, 15 lipca 2014

I'm Blue da be dee da ba die

"Yo listen up here's a story
About a little guy that lives in a blue world! "
-Eiffel 65 I'm Blue

Hejj Hejj ! :) Mała zmiana planów i post z IMATS będzie następny.. Wybaczcie, ale wprost muszę wstawić tu make up !

Dawno nie malowałam mojej siostry i w końcu sama zaproponowałam jej make up na imprezę pod warunkiem, że ja wybieram kolory ;) 
Oczywiście D. nie miała nic przeciwko :))) Jednym z największych dla mnie komplementów jest to iż D. potrafi wyjść z domu po moim pomalowaniu i fryzowaniu bez spojrzenia w lusterko.. :)) 
[ Odważna dziewczyna! x) ]


Postawiłam na odważne kolory, ponieważ uwielbiam blondynki w niebieskim/kobaltowym makijażu :) A moja siostra właśnie z brunetki stała się blondynką!


Make up super nadaję się też na tę porę roku , bo ma bardzo optymistyczne i świeże kolory! 
Do tego musi być dobrze ujednolicona cera + koniecznie rozświetlenie ! :)
 
Użyte Kosmetyki:
(brakuje pudru Ben nye Cameo i błyszczyka Pierre rene).
***
Z tym make upem od razu skojarzył mi się baaardzo stary hit... :))
 


Buziaki ! ;*

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda Twoja siostra ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. szalona :-) makijaż cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż;) a powiedz mi jakim aparatem robisz zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
  5. haha teraz ja sobie podśpiewuję ten hit
    super oko, mam ochotę na taki kolorowy tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!

    Teraz piosenka zacznie za wszystkimi "chodzić". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie jej w Blondzie. Pięknie dobrałam make up, cudownie się całość komponuje :)
    nie spojrzała w lustro? zdarzyło się tak? ojej, dla mnie byłaby większa ciekawość, a taka mini historyjka z zaufaniem? wprost niesamowite, wręcz takie niebanalne - już miałam obraz filmowy w głowie.. LUBIE WAS !

    nutka - haha I'm blue dada didadamm.. pamiętam i lubiłam - lat 10 miałam?

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna masz siostrę i do twarzy jej w niebieskim :)

    Zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż:) też ostatnio zmieniłam kolor włosów na jaśniejszy i okazuje się, że niektóre kolory mi bardziej pasują niż wcześniej, tak jak np. niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo duzo robia niebieskie rzesy w tym makijazu ;)!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...