środa, 2 lipca 2014

Ulubione kształty okularów!

"Zwracaj twarz ku słońcu, a nie będziesz widział cieni"
-Helen Keller


Hejjj Dziewczyny :)) no właśnie- w końcu lato i w końcu słońce ! :) Dlatego nie dziwcie się, że będę rzadziej pisała posty ;)) Życie "realne" w tym momencie bardziej mnie zajmuje.. ! :)
Jednak pozostając w temacie słońca- dzisiaj o okularach przeciw słonecznych!


Przede wszystkim zacznę od tego że bardzo długo przekonywałam się do noszenia okularów. Tak naprawdę nadal nie jest to dla mnie do końca naturalne i mam czasem opory przed ich założeniem. Czemu ? Nie wiem :) chyba to po prostu do końca do mnie nie pasuje.. Ale nie oszukujmy się ! W lato przy intensywnych promieniach słońca okulary są czasem niezbędne !

 Zacznę od modelu, który kształtem lubię najbardziej. Moje okularki Retro :) Poluję na takie jeszcze z niebieskimi lusterkami i matowymi oprawkami :) Okulary poznałam dzięki stronie BornPrettyStore, z którym czasem współpracuje, a czasem kupuję :)


Okulary szły do mnie z Anglii więc było ryzyko ich uszkodzenia. Jednak po raz kolejny przekonałam się, że w tym sklepie dbają o przesyłki- okulary zawinięte były w bąbelkową folie + dostałam do nich etui (woreczek). Produkt jest naprawdę solidnie wykonany .
*
Najbardziej urzekła mnie tutaj ta strzałka, która jest dość fajnym i oryginalnym akcentem :D
 Link gdzie można kupić : Sunglasses Retro

Kolejną parę już kiedyś Wam pokazywałam , również z BornPrettyStore. To moje pierwsze lusterka i jestem nimi oczarowana. Idealnie komponują się do luźnej koszulki i jeansów :) Trochę żałuję że nie wybrałam niebieskich- lepiej kontrastowały by z moim kolorem włosów. Te troszkę się zlewają.


Link gdzie można kupić: Sunglasses Vintage


Jedyną ich wadą jest to że są naprawdę bardzo delikatne. Oprawki są super cieniutkie.


Trzecie- i ostatnie :) Tę parę dostałam i jestem z niej baaaardzo zadowolona. Mają super kształt, świetnie się trzymają i w przeciwieństwie do wcześniejszych par- bardziej pasują do eleganckiego stroju !

 
Na pewno muszę również stwierdzić że ta para jest najbardziej kobieca :)



Moja skromna kolekcja to właśnie te trzy pary , na razie raczej nie będzie się powiększać, bo to i tak już dla mnie za dużo :D a Wy co nosicie a lato na nosie ?:))
http://www.bornprettystore.com/
Jak ktoś będzie chciał robić zakupy w BornPrettyStore polecam skorzystać z powyższego kodu na rabat ;)


...juuuż następny post będzie o IMATS więc szykujcie się :)

13 komentarzy:

  1. Ja również posiadam tak zwane pilotki, chyba każdy je ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swojego ulubionego kształtu nie mam, ale kupując okulary musze być ostrożna, ponieważ spora część bardzo powiększa i uwydatnia mój nos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obawiam się, że te z BPS tylko ładnie wyglądają, ale nie dają zbyt wysokiej ochrony przed słońcem

    OdpowiedzUsuń
  4. W 1 i 2 jest Ci super!! 3 mnie nie przekujuja. Ach okulary przeciwsloneczne sa super, nie nosilam kilka lat temu a teraz nie wyobrazam sobie bez nich lata<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice selection!!!
    Have a wonderful weekend!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze staram sie chronic oczy:) super te Twoje okularki,czekam na post o Imats:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niemal w każdych okularach wyglądam beznadziejnie :/ ale od dawna podobają mi się te lusterkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje początkujące tematycznie 'cytaty' :)

    Świetnie CI w tych okularkach,
    ciekawe są te retro, w ostatnich sama bym się dobrze czuła, a pilotki, też posiadam kilka, lecz chyba mi nie pasują...
    w każdym razie oczekuje nastepnego postu

    buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie sklep BornPrettyStore :).

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi właśnie pasuje tylko jeden kształt okularów właśnie w typie tych pierwszych:) drugie też wyglądają superancko:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...