piątek, 8 sierpnia 2014

Makijaż wieczorowy

"Chłopcy bawią się zabawkami, dziewczyny bawią się chłopakami."
-Alison z serialu Słodkie kłamstewka


Aloha ! Dziś przybywam o Was ze słodko- seksownym makijażem.  
Mocno podkreślone oko + dziewczęco różowe usta. Do tego delikatny, niedbały warkoczyk.
W takiej stylizacji czuję się najlepiej ! :) i właśnie odkryłam jak bardzo podobają mi się takie niedbałe warkoczyki. Ciągle są w modzie i co jakiś czas widać je na czerwonym dywanie.
Muszę nauczyć się robić różne rodzaje ! :)
źródło: www.glamki.pl
  Różowa szminka Elizabeth Arden pink vibration


Wersja z naturalnymi ustami :)

Na policzkach mój ulubiony rozświetlacz firmy Melkior- nowej francuskiej firmy wchodzącej na polski rynek.


Makijaż oczu wykonany cieniami Inglot




Wpis robiony w ułamek sekundy gdyż za 3 godziny wyruszam w podróż na Słowację ;))) Będę eksplorować, pić napoje z bąbelkami i ładować baterie aby powrócić do Was z nowymi makijażami !
Buźka!

P.S. Wracam 23 Sierpnia.

17 komentarzy:

  1. przepiękny makijaż i jak zwykle genialna pomadka:) udanych wakacji życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż. :) Masz śliczny naturalny kolor ust. Życzę udanej podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i perfekcyjnie wykonany makijaż :)
    Ps.Podoba mi się Twój kolczyk w nosie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię Twoje makijaże ;) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny makijaż :) bardzo podoba mi się efekt rozświetlenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) ! W okresie letnim to dla mnie bardzo ważne

      Usuń
  6. Trochę ciemny, ale sliczny makijaż :) Podkreśla Twoje ładne oczy :)
    zapraszam: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mocno różowe usta to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. melkior jest firmą RUMUŃSKĄ

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rozswietlacz jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...