poniedziałek, 29 września 2014

Makijaż Ślubny

"..przed ślubem trzeba mieć oczy szeroko otwarte, a po ślubie trzeba je pozamykać."
-Maria Czubaszek

Aloha Dziewczyny ! ;) Dzisiaj nietypowy post.. Zdjęcia z przygotowań ślubnych mojej klientki. Postanowiłam je Wam pokazać gdyż są niezwykle piękne, a Panną Młodą była cudowna osoba, która bez problemu pozwoliła mi je udostępnić!


 Pragnę Was również zaprosić na stronę Fotografa, który odwalił kawał dobrej roboty! A przy tym był naprawdę wesołym i pogodnym człowiekiem, który świetnie rozładowywał atmosferę.
www.semimatt.pl


Makijaż miał być dość naturalny, silniejszy akcent na oczy. Elegancko i romantycznie :)




Dzięki profesjonalnym kosmetykom, które stosuje w makijażu wszystko trzymało się idealnie do białego rana :)


Miałam przyjemność malować również kolejne dwie piękne kobiety- mamę i świadkową. 




Praca w tym dniu była naprawdę mile spędzonym dniem ;)


..i jeszcze dwa wspaniałe zdjęcia ! Jestem zachwycona pracą tego fotografa !



Do zobaczenia! ;* Kisses ;*

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie widać makijażu z bliska ale i tak wszystkie panie wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia faktycznie :) no i ten makijaż <3 tylko szkoda, że nie masz lepszego ujęcia z bliska, żeby się pozachwycać

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny make up delikatny i podkreslajacy urode mlodej<3

    OdpowiedzUsuń
  4. calosc pieknie sie prezentuje, jednak faktycznie szkoda, ze nie ma zdj twarzy z bliska, Mimo wszystko to reportaż slubny a nie tutorial wiec jest slicznie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj dziewczyny bardzo bym chciała ;)) ale i tak jestem bardzo wdzięczna za te foty :)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...