czwartek, 2 października 2014

Happy Birthday !

"20 lat łagodności i miodu.." 
- Aliza Jabes Prezes i założycielka grupy Nuxe

Sto lat !
Dziewczyny dzisiaj świętujemy urodziny kultowego balsamu Nuxe Reve de Miel.
Jest to jeden z najlepszych kosmetyków do pielęgnacji ust, wszędzie o nim głośno i większość z Was na pewno go zna :) Dla mnie na głowę przebija chociażby słynny Carmex, którego np. zapach zupełnie mi nie odpowiada.
To już 20 lat od pojawienia się receptury tego odżywczego balsamu.
Co ciekawe powstała ona przez przypadek.. w wyniku pomylenia kolejności strumieni miodu, oleju i wosku :)
 Z okazji tych urodzin możemy się cieszyć nowościami :)
 Nuxe chcąc podkreślić różnorodność w naszych osobowościach stworzył 3 limitowane edycje balsamu Reve de Miel..

 
Największe zalety kultowego balsamu to:

- unikalna naturalna formuła - miód akacjowy, słonecznik, róża piżmowa, olej ze słodkich migdałów, masło shea, wyciąg z grejpfruta.
- skuteczność - przetestowane w niskich temperaturach Kanady
- odżywianie, ochrona, ukojenie - dla suchych i popękanych ust
- bogata, niezwykle kremowa konsystencja - do codziennej pielęgnacji lub dla naprawienia bardzo spierzchniętych ust
- eleganckie opakowanie - uroczy słoiczek :)






..no i jeszcze moja wersja- ta która najbardziej pasuje do mnie :)

Buziaki i do zobaczenia ! ;*

9 komentarzy:

  1. jak ja chcę go wypróbować! różowy oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz,ze ja nigdy go nie mialam??zawsze wierna Tisane..carmexu nie cierpie...o Nuxe czytalam wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tisane? :) patrz- a tego za to ja nie znam :)) :D

      Usuń
  3. nie próbowałam nigdy! :) ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...