piątek, 17 października 2014

Metamorfoza Moniki

 "Chwiejną i zmienną zawsze jest kobieta." - Wergiliusz


Halo Halo pobudka :) ! Dawno nie było metamorfozy, nieprawdaż ?
Dzisiaj w roli głównej moja przyjaciółka Monika, która ma niesamowicie piękne, niebieskie oczy, przeuroczy uśmiech i bardzo pogodną naturę ;))


Wykonałam makijaż wieczorowy skupiając się na podkreśleniu oczu. Chciałam aby stały się one mocniej zarysowane, ale także rozświetlone!


Na ustach delikatny, brudny róż- świetnie dopasował się do różu na policzkach :)


Kontrastowe kolory cieni podkreśliły niebieskie oczy Moniki :)


KOSMETYKI

Twarz:
- Podkład MAC Studiofix
- Korektor bourjois healthy mix 51
- Puder Ben Nye kryjący Cameo
- Zestaw do konturowania twarzy  MUFE Sculpting Kit 
- Róż/ rozświetlacz Bobbi Brown Nectar
- Rozświetlacz Melkior Winter Glow

Oczy:
- Cienie Inglot
- Pigmenty: Golden Rose, Glazel
- Eye liner Wibo
- Tusz do rzęs Loreal lash Architect 4D
- Sztuczne Rzęsy Melkior Medium
- Kremowa Kredka na linie wodną Kryolan
- Brwi MUFE Aqua Brow

Usta:
- Pomadka w płynie PAESE Manifesto 915


:))) Monika , dziękuję za miły wieczór ! ;*
Kisses ! ;**
 Już w następnym poście.. 
Pierwsze Charakteryzacja na Halloween 2014 !

10 komentarzy:

  1. Świetna metamorfoza i bardzo ładny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie <3 uwielbiam oglądać Twoje makijaże. zawsze pięknie podkreślasz urodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło mi Domi ! Dzięki wielkie za te słowa :)

      Usuń
  4. jaki piękny makijaż !!! zwłaszcza oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękuję ;* na nich zależało mi najbardziej

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...