niedziela, 26 października 2014

Październikowe Spotkanie Blogerek Urodowych

"Tak wiele rzeczy musi się wydarzyć aby doszło do spotkania dwojga ludzi"
- Paul w filmie 21 gramów


Cześć Witam ! Tymi wesołymi minami i uśmiechami od ucha do ucha pragnę Was zaprosić na małą relacje ze spotkania blogerek urodowych :)
Ten dzień 18.10 rozpoczął się naprawdę pięknie, pogoda od rana dopisywała. Ciepło, kolorowo jesiennie :) Moje nastawienie więc już od rana było meeega pozytywne ;)))))


Na takich spotkaniach uwielbiam możliwość poznawania nowych ludzi, ale naprawdę cudowne jest to kiedy można po raz kolejny zobaczyć się z dziewczynami, które już się zna, które podzielają Twoją pasję, na których widok od razu się uśmiechasz :)
Tu z Wiką i Sylwią :)


Spotkanie zorganizowała Natalia i Michalina. Natalie również miałam okazję poznać, super że mogłyśmy spotkać się ponownie :)
Dziewczyny zorganizowały spotkanie w Instytucie Anti Aging Protea gdzie zostały nam zaprezentowane kosmetyki Jane Iredale (marka której kompletnie nie znałąm :P ).



Niektóre kosmetyki wpadły mi w oko, inne trochę mniej ;)
Paleta do konturowania twarzy była fajnym kosmetykiem, ciekawa jestem jak trwałość, bo kolory bardzo korzystne :)


Zadziwiające były podkłady w kuleczkach, które jednak przy rozprowadzaniu na ręce zachowywały się bardzo dziwnie :P


Woda różana do utrwalenia makijażu- pierwszy raz z czymś takim się spotkałam, ale fajne zaskoczenie :) Również ciekawy produkt.. Tylko zapach nie każdemu przypasuje :)



Kolekcja pomadek była dość spora, ja znalazłam trzy ciekawe kolorki , oczywiscie jeden z nich to śliwka :P


Największy hit: Błyszczyki nie do zdarcia. Po zaschnięciu ciężko je było zmyć . Dość drogie, ale jak na taką trwałość chyba warto .



Kosmetyków było co nie miara więc oglądajcie , oglądajcie, ja nawet nie jestem w stanie wszystkich opisać :)






Oczywiście każdy kosmetyk sprawdzałam na ręce x)



Najlepszy produkt- Pędzle. Włosie było bardzo zbite, ale przyjemne w dotyki, pędzle wyglądały solidnie i niektóre z nich miały niebywałe kształty.


Po zakończeniu prezentacji przyszła kolej na wymianę kosmetyczną x)) Ja oczywiście jako jedyna, nie przyniosłam NIC. . tak tak, skleroza się pogłębia . .



... mniammm :)))

Dziewczyny buszują x)))




tuli, tuli, tuli :)) .. żeby się mniej tęskniło :))







Dziewczyny, którym udało się dotrzeć ;))

Ta mała słodka dziewczynka, którą widać razem ze mną na kilku zdjęciach to córka Moniki :))
Teraz już siedzimy sobie w Da grasso ;)


Organizatorki obdarowały nas upominkami, z niektórych cieszę się w szczególności..

1. Gadżet z którego ucieszy się każda pasjonatka makijażu :) Breloczek z mini cieniami, których pewnie nigdy nie tknę, ale co tam - ładnie wygląda x)

2. Pomadka zmieniająca kolor po nałożeniu na usta . Na ustach powstaje naprawdę uroczy, zdrowy, landrynkowy odcień różu.
3. Znowu zacznę kuracje z Revitalash !!! :)))

 Dzięki ! ;*


Buźka i do następnego dziewczyny ! ;*

Przy okazji przypominam o trwającej promocji NUXE :) Przy zakupie kosmetyku z dowolnej serii przeciwstarzeniowej (pierwsza linia już od 25 roku życia) otrzymujecie prezent o wartości 130 zł :)
http://pl.nuxe.com//
 



14 komentarzy:

  1. Było super!
    a ten brelok z cieniami jest genialnym gadżetem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że kolejne super spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę spotkania!:) Czy mogłabym zdradzić tajemnicę charakteryzacji ,,odciętego palca ''? Bardzo proszę w związku ze zbliżającym się Halloween! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spotkanie :) Bo najlepiej spędza się czas z ludźmi, którzy podzielają Twoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawily mnie to kosmetyki zwlaszcza pudry do modelowania szary kolor dobrze wize?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać. Oby była jeszcze okazja, żeby się spotkać! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również podpisuję się pod tymi słowami :) Do następnego razu :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Kasiejka wygladalas przepieknie, wody rozanej nieznosze pachnie dla mnie stara babcia. Napisz cos wiecej o podkladzie w kuleczkach jestem bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziiiwny Marta :))) Mega słabo się rozprowadzał i cienkie krycie.. tyle że był mineralny

      Dziękuję Dziękuję ;* ;*

      Usuń
  8. Jak zwykle towarzyskie i ciekawe życie :)
    maska halloween ! Aa, mega mega mega mega mega mega.... tak apropos poprzedniej notki ;)


    pomadka który mówisz nadaje świeżego wyglądu ust = ciekawa jestem

    breloczek jest bardzo uroczy !

    Wszystkie mordki, i córunia koleżanki słodkie, aż miło popatrzeć.

    Kosmetyki, no cóż...dawno niczego sobie nie nabyłam więc fajnie pooglądać ;)
    jak sama mówisz... ciekawym produktem jest ta woda różana, ale ja muszę niestety pachnieć.


    buzi ;*
    ciesże się że w końcu coś CI tu napisałam @@@!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ze kolejne udane spotkanko:) a tej marki kosmetykow kompletnie nie znam

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...