wtorek, 7 października 2014

Smokey Eye z kolorem dzięki MAC

"Gdy otworzysz oczy wydaje Ci się, że już widzisz"
-Johann Wolfgang von Goethe


Halo Halo nie spać ! Blondyna wita Was dzisiaj makijażem ;) (czy też macie wrażenie że moje włosy są coraz jaśniejsze ? :P ). 
Makijaż prosto z paletki, która ostatnio wpadła mi w ręce ! Jako że miałam ostatnio urodziny (muszę się pochwalić:))) dostałam coś wymarzonego.. Paleta MAC z jesiennymi kolorami !


Już po pierwszym użyciu jestem zauroczona . Kolory są wyjątkowe, szczerze mówiąc tej zieleni szukałam od dawna kompletując cienie Inglot- nigdy nie znalazłam. 
Nazwy kolorów:
- Plumage, 
- Contrast,
- Chrome yellow 
- Fig. 1


Makijaż oczu przetrwał w tym dniu do samego wieczora. A nie obyło się bez silnego słońca, wiatru i łez :) Także test cienie przeszły pomyślnie !


..teraz mam Meeeggga chęć na więcej kolorów z MAC'a, tym razem bardziej iskrzących :)


..a na ustach Nudziak Maybelline z kolekcji Hydra Extreme :)


W granacie jestem najbardziej zauroczona :)


Kisses ;*..aaaa i jeszcze fota moich włosów 
po regeneracji w salonie Daily Beauty w Warszawie ;**


10 komentarzy:

  1. <3 pięknie zgrane kolory i piękny makijaż oczywiście :) jesiennie w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej kusi z tej paletki piękna śliwka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie <3 i Ty piękna, i paletka pięęęękna! Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory bardzo interesujące. Makijaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny! ta żółć jak niesamowicie ożywia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paletka i bardzo fajny mejkap :))

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...