czwartek, 30 października 2014

Zombie Girl


 "Zabijemy ich jeszcze raz" - Tyr i Dylan z serialu Andromeda


Witam Wszystkich wielbicieli Halloween, charakteryzacji i zombie x)) Dzisiaj dla Was coś specjalnego - wyjątkowa metamorfoza Ady, zapraszam do oglądania !
ZOMBIE GIRL! 


Zdjęcie przed i po.. tylko zaraz zaraz, które to które ? :>
No i co w tych rączkach trzymamy.. ?


Ach tak słodkich fotek z zombie nie mogło zabraknąć ;**


Kosmetyki:

- Wosk Mehron
- Farbki Kryolan
- 3D gel
- Sztuczna krew uniwersalna Ben nye

Bon Appetit !

12 komentarzy:

  1. OMG. wow ! Cudo metamorfoza :D Właśnie co to jest w tych dłoniach? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosze o wiecej charakteryzacji u Ciebie, bardzo fajny zombiak idealny na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! naprawdę przerażający widok!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna dziewczyna, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm a zombie girl in a zombie world. life in graveyard. it's fanstastic. xD

    mega! jesteś mistrzem charakteryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem ja wiem ! trzyma serce !?
    ten zombie niczym z przerażających horrorów ! które wielbię a jednoczesnie sie panicznie boję !
    powiem szczerze, że zdjęcie jak koleżanka Ada Cię zjada wzbudził we mnie strach - a zaraz spostrzegłam Twoją zadowoloną minkę :P hehe

    Piękna - straszna metamorfoza, świetna wyobraźnia !
    buziak ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna przemiana, mrocznie :D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...