niedziela, 16 listopada 2014

Dolne Rzęsy

 "Moje oczy są nadal zielone.
W moim oknie wciąż kwitnie nadzieja"
-Anita Lipnicka

Witam! Dzisiaj o nietypowym kosmetyku jakim są dolne sztuczne rzęsy :) w PL mało znane, ponieważ skupiamy się raczej na tym aby nasze górne rzęsy były dobrze wyeksponowane i podkreślały oczy. Jednak w krajach azjatyckich są często używane w celu powiększenia oczu. Dlatego i ja skusiłam się na ich wypróbowanie..


 

Rzęsy przyszły do mnie z neonowym linerem, który pokazywałam Tutaj


Rzęsy na oku wyglądają jak na zdjęciu poniżej:


Ponieważ są na przezroczystym i bardzo elastycznym pasku bardzo łatwo jest je przykleić. Nie miałam z tym żadnego problemu.
Miałam jednak nadzieję że rzęsy będą dłuższe aby dały trochę bardziej Nienaturalny look jaki chcę uzyskać np. do sesji zdjęciowej.


Mam też wrażenie, że w opakowaniu wyglądają ładniej niż na oku ;) ale same oceńcie.
Generalnie nie odradzam, nie polecam. Myślę że jest to kwestia indywidualna i jeśli komuś podoba się taki efekt bardzo proszę :) do mnie od nie przemawia aczkolwiek jeszcze będę próbować czegoś innego aby dać im szanse :)


10 Par takich rzęs to niecałe $7, podczas zakupów możecie również wykorzystać kupon rabatowy:
KATH10 
a produkt dostępny jest na stronie:
Kisses ! ;*
już w następnym poście efekty sesji zdjęciowych z moim ulubionym foto !

6 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że mnie się efekt nie podoba i nie dokleiłabym ich sobie np. na impreze :P Ale do sesji zdjęciowych no to już prędzej :P
    Ja na szczescie swoje naturalne mam dosyć długie, wiec nie potrzebuje "ulepszaczy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naturalne niewątpliwie najlepsze :) Zazdroszczę bo uwielbiam kiedy dolne rzęsy są gęste i długie ! :)

      Usuń
  2. no efekt mi sie nie podoba , ale i tak mam chec na inne ale dolne rzesy ;
    )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam się podoba efekt :)
    ale faktycznie zajeżdża azjatyckim klimatem ... :)
    w każdym razie nadają się na co dzień dzięki temu, że są nie długie

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć ciekawie to wygląda, ale raczej nie dla mnie takie rzęsy.

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...