środa, 19 listopada 2014

GoldenEye . Faza upojenia makijażem

"It's a gold and honey trap I've got for you tonight"
Tina Turner Goldeneye


hello ! Ostatnio zasypuje Was makijażami i bardzo się z tego ciesze, bo czuję że mogłam bym robić to non stop non stop non stop non stop..
Codziennie chcę mi się tworzyć, malować, projektować.


Stąd właśnie pomysł na smokey eye z wykorzystaniem rzęs zdobionych metodą home-made.
spryskane mokrym fixerem z MUFE, obsypane złotym brokatem, cekiny na DUO, na koniec suchy fixer Kryolan i voila ! Oryginalne rzęsy gotowe.


Make up przygotowywałam głównie na Turniej E-makijaż w którym konkurencja mnie jednak zmiażdżyła.Wygrali najlepsi ! Zdjęcia wykonał Przemysław Białach.

***


Na ustach coś co w ostatnim czasie skradło mi serce. Szminka MUD + Lip Tar OCC

Większość pieniędzy przepuszczam w ostatnim czasie na kosmetyki, ale nigdy nie żałuję. Nie takich firm !






i kawałek, który ostatnio powoduje że czuję się natchniona. "Lubię jak dziwnie tańczą"

Kisses ;*

18 komentarzy:

  1. Super makijaz,zdjęcia no i pomysł na rzęski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie jesteś najlepsza! makijaż rewelacyjny. :) rzęsy mistrzostwo, ale i tak zakochałam się w kolorze na ustach. to czerwono różowe ombre prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 TAK Cieszę się że ktoś zauważył :)))))))))))))))

      Usuń
  3. umm.... same perelki.... makijaz super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kacha jak Ci ta farbka do brwii? Chce upic taka z nyxa bo troche mi szkoda kaski na takie malenstwo za ponad 100pln bo wiem ze pewnie zgubie.. :) A Golden make up widzialam na zywo-bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak kupisz daj znaka czy jest warta :) ze zniżką dla pro farbka z MUFE kosztowała mnie 65zł więc chyba nie tak źle zwazywszy na jakość ;*

      Usuń
  5. świetny efekt jednak... ten brokat nie osypywał się modelce do oczu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ! :) Jeśli nie pożałujesz fixera oczywiście ;)*

      Usuń
  6. Świetny pomysł na ożywienie nieco zdezelowanych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie same w sobie nie były to zbyt urodziwe rzesy x)

      Usuń
  7. jakie wspaniale zdjecia :3 i ten makijaz wyglada rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzęsy są fantastyczne - powinnaś to opatentować, a kawek lubię od dawna :P

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...