poniedziałek, 3 listopada 2014

Naturalność z Nuxe

"Choć jej zamkniesz drzwi przed nosem(...), natura oknem się wciska"
-Jean de La Fontaine


Dziewczyny dzisiaj witam Was krótką notką informacyjną !
Moja ulubiona firma pielęgnacyjna przygotowała dla wszystkich swoich pacjentów Promocję :)
Każdy kto kupi produkt przeciwstarzeniowy (z dowolnej serii anti ageing lub fluid Nuxellence) oraz zarejestruje na stronie www.pokochajnuxe.pl zakup poprzez załadowanie skanu paragonu – otrzymuje pocztą do domu prezent o wartości 130zł: 
-kosmetyczkę
-mini Nuxellence 15 ml

-maseczkę Creme Fraiche 50 ml

-próbkę olejku 4 ml.
*
Ja z tej okazji stałam się posiadaczką kremu pod oczy, który jest idealny pod makijaż i dopasowany do mojego wieku :)


Promocja trwa do końca listopada!




Moja codzienna pielęgnacja. Krem pod oczy i krem do twarzy (polecam wszystkim z mieszanym typem cery):
Udanych zakupów!
Kisses ;*

11 komentarzy:

  1. Ciekawy i intrygujący cytat :)
    kremików pod oczy nie używam ... w ogóle z takich bajerów jakoś nie używam... a szkoda w sumie. Ciekawe jak mi sie to na przyszłość odbije...


    Gdybym miała pieniązki kupiłabym taki produkt przeciwstarzeniowy juz na gwiazdkę mamie przy czym skorzystała z promocji, ale niestety gołota u mnie :( niestety nie ten celebryta bokser, a gołota w postaci braku laku ! heh...

    buzki
    piekna naturalność ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna akcja, szczególnie dla miłośniczek marki Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, akurat mam mieszaną cerę, a że Nuxe miałam okazję kiedyś poznać w pewnym zakresie i miło to wspominam... :) Krem pod oczy by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA mam mieszaną skórę więc chyba się nad kremem zastanowię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale gdzie ta naturalność? Nuxe to NIE SĄ naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki NUXE możemy zaliczyć do kosmetyków naturalnych gdyż większość z nich przynajmniej w 80% składa się ze składników naturalnych :) natomiast olejki w ich ofercie to na przykład ponad 90% ;)

      Usuń
  6. na razie mam za duzo kosmetykow, wie cnie kus !

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecasz? Wlasnie szukam pierwszego drozszego kremu na "zatrzymanie mlodosci"

    OdpowiedzUsuń
  8. A bez makijazu wygladasz slicznie...

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...