czwartek, 6 listopada 2014

NeoN.

"O zieleni można nieskończenie.."
-Julian Tuwim


Halo halo pobudka ! Dość nudy w makijażu, dzisiaj NeoN !


Bohaterem dzisiejszego posta jest Liner w wyjątkowym kolorze :)


Kilka tygodni temu trafiła do mnie paczka z BornPrettyStore, a w niej dwa cuda, których jeszcze w kufrze nie miałam :)


 Dzisiaj co nieco o linerze, którego kolor od razu mi się spodobał ze względu na zielony kolor moich oczu. Postanowiłam połączyć go z makijażem smokey ponieważ w nałożony "solo" kompletnie nie podkreślił by kształtu oczu i zdecydowanie make up byłby za blady :)


Sam produkt mnie nie zadowala do końca ponieważ intensywność koloru osiągnęłam dopiero po drugiej/ trzeciej warstwie.. Słabo ! Jednak trwałość na plus. Kreska trzyma się doskonale, po wyschnięciu nie rozmazuje się, nie podrażnia. Zmywanie jest dziecinnie proste gdyż tusz zasycha jak "guma" i jest bardzo łatwy do ściągnięcia.


Tutaj bardziej klasycznie, zieleń jest jedynie akcentem. W tym makijażu w mojej pracy wszyscy mi się przyglądali ;))))


 Liner jest do kupienia na stronie BornPrettyStore/ Liner za niecałe $4 :) albo jeszcze taniej z kodem, który możecie wykorzystać podczas zakupów:
KATH10

Jak Wam się podoba taka wersja makijażu ? :)

Kisses! ;*

20 komentarzy:

  1. Podoba sie strzliwie, pieknie starannie wykonany. Jestes mistrzynia<3 A jak te dolne rzeczy bo wlasnie poluje na takowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do końca nie przetestowane :) Ale w przyszłym tygodniu wszystko będzie na blogu :*

      Dziękuję za komplementy <3

      Usuń
  2. Hmm fajny kolor linera ale chyba bardzzo wodnisty jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest niestety wodnisty i tak jak napisałam- pokrywa dopiero za 2-3 razem.. :/

      Usuń
  3. Chyba nie jest wodnisty, skoro robi się guma po wyschnięciu, a jednocześnie może i jest skoro za trzecim razem dopiero pokrywa ..
    tak czy owak zakochałam się w tym zdjęciu Twojej buzi z tym make-upem smokey z tą wyje*aną zielenią ! Aż nie mogłam inaczej ...
    Wygląda to obłędnie perfekt i chyba perfekcyjniej się nie da. Jestempod wrażeniemjaki to nadaje efekt niczym komputerowy

    W O W :) tez bym się patrzyla na Ciebie w pracy :)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caro.. :) Twoje komentarze jak zwykle wywołują u mnie uśmiech :) ! Dzięki wielkie za te słowa ;**

      Niestety Liner jest własnie taki dziwny- wodnisty na poczatku a po wyschęnięciu gumowaty :D

      Usuń
  4. Jaki świetny makijaż no i oczywiście liner!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt z tą.zielenią ☺ cudny twój makijaż jak.zawsze 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny makijaż, bardzo lubię takie odważne propozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. z bps takie cudenko super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie sie prezentuje, taki powiew świeżości w makijazu :D uwielbiam nietuzinkowe połączenia i akcenty kolorystyczne <3 zwłaszcza rzucające sie w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się obydwa makijaże :D na pierwszy rzut oka kolor trochę żarówiasty, ale w makijażu wygląda bardzo dobrze. może i ja się w końcu przekonam do neonów? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny makijaż i ten kolor :)
    cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, nic dodać nic ująć - zielony eyeliner robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie neonowe kreski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreska przepięknie kontrastuje z przydymionym okiem Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny kolor linera :) Szukam właśnie takich nietypowych odcieni. Szkoda, że średnio kryje po jednej warstwie.

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...