wtorek, 11 listopada 2014

Warsztaty Makijażu z Melkior Professional


"Sharing your passion" Melkior


Witam wszystkich i tak jak obiecałam przedstawiam relacje z Warsztatów, które prowadziłam w Rzeszowie. Spotkanie miało na celu prezentacje nowej marki Melkior Professional, która wchodzi na pl rynek. 
Po krótkiej prezentacji Magdy- naszej manicurzystki zaczęłam wykonywać pierwszy make up- "flagowy" makijaż Malkior. Rozświetlona cera, oczy podkreślone linerem i rozświetlone jasnymi pigmentami, usta czerwone.. :)




Modelką była jedna ze słuchaczek. Przemiła osoba o delikatnej urodzie :)





..etapy wykonywania makijażu :)


W celu rozświetlenia twarzy wykorzystałam bazę rozświetlającą, a także wypiekanego rozświetlacza w kompakcie, który był hitem na spotkaniu :)


Przed i Po

Wybaczcie za jakość zdjęć, wykonanie ich w zmieniającym się oświetleniu było dość trudne.



Kolejnym makijażem, który chciałam przedstawić był wieczorowy make up na jesień:)


Etapy wykonywania makijażu 


Przed i Po


Moja modelka była cały czas uśmiechnięta i promienna :) uwielbiam pracować z takimi ludźmi.

Wyjazd był dla mnie niezwykle udany, a warsztaty zostały przyjęte bardzo pozytywnie :) Dlatego też dziękuje wszystkim organizatorom i uczestnikom spotkania ! Do zobaczenia !


Kisses ;*

11 komentarzy:

  1. zróbcie w Wawie a te rozświetlacze są boskie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałaby być kiedyś przez Ciebie pomalowana;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło popatrzeć na tak uśmiechnięte buzie. Warsztaty to zawsze wydarzenie na którym chciało by się być.

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki peggy sage w nowej odslonie hehe :) rozswietlacze i mozaiki są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części mogę się zgodzić, zwłaszcza jeśli chodzi o akcesoria do mani. Ale tylko po części :) większość kosmetyków jest o niebo lepsza, jak choćby szminki, kredki, rozswietlacze, lakiery.. :)

      Usuń
    2. z tego co się dowiedziałąm to Melkior zapewnił , że wprowadzi do swojej oferty odpowiedniki Peggy w swojej szacie:) ja pracuje w firmie ktora jest dystrybutorem peggy i teraz własnie rezygnują i będą wprowadzać Melkior.
      Mówisz, że pomadki lepsze? Ciekawsza kolorystyka? bo jak patrzyliśmy na katalog to to wszystko wyglądało jak firma bliźniak:)

      Usuń
    3. to pracujemy w jednej firmie ;)
      pomadki zdecydowanie lepsze jakościowo :)

      Usuń
  5. A gdzie kupię kosmetyki tej marki? Chcę, bardzo chcę ten rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tylko w Warszawie na Grzybowskiej w salonie kobiety i kolory lub na różnego rodzaju targach i eventach :)

      Usuń
  6. O proszę, byłaś prowadząca ?
    Gratuluje :)
    Oba makijaże wykonane przez Twoją osobę sa bardzo ładne, naturalne, a zarazem wyraziste i orzeźwiające :)
    To chyba za działem tego cudownego rozświetlacza który bardzo chcę mieć !:(
    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) prowadziłam część praktyczną o wizażu ;*
      Rozświetlacz jest mega :)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...