niedziela, 9 listopada 2014

Wedding Make up

 "Lepiej (…) mieć jasność co do powodów rozwodu niż ślubu. "
- Katarzyna Grochola


 Hej Wszystkim ! Dziś po raz kolejny makijażowo - czyli to co lubię najbardziej :) W roli głównej moja siostra Dee w makijażu, który będzie idealnie pasował jako makijaż ślubny czy na randkę ;)


Makijaż oczu dość mocno je podkreśla dzięki wyrazistej kresce, chcąc jednak aby było to delikatne i romantyczne dodałam rozświetlających cieni mieniących się na brzoskwiniowo i złoto. Na linii wodnej konieczna kremowa kredka.


Na ustach koralowa szminka Mollon cosmetics, która właśnie mi się kończy a nigdzie nie można już jej kupić... :(


Odkąd u Dee wyraźne są już odrosty bardzo lubię mocniej podkreślać jej brwi :)


Dzięki temu iż użyłam bazy i podkładów MAC , a całość utrwaliłam fixerem MUFE makijaż trzymał się ok. 12 godzin :)

Buźka i zapraszam na funpage !

7 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż :) Obie macie cudne duże oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci bardzo 1 :) To naprawdę przemiły komplement ;*

      Usuń
  2. Śliczny, taki romantyczny, w sam raz na wymienione okazje. Piękne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten makijaż ślubny :)) i ślicznie Danusi w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy doszło to co napisałam ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie Twoja siostra może już iść do ołtarza !
      śliczny, klasyczny ślubny makijaż...

      :*
      buziak mała!

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...