czwartek, 18 grudnia 2014

Makijaż z Anną Popek - Pierwszy Filmik step by step

"Tajemnica piękna jest prosta- bądź sobą"
-Bobbi Brown

 Halo Halo Dzisiaj poraz pierwszy usłyszycie mój głos ;) ! 
..choć przyznam szczerze, że ja go nie poznaję x)


W minionym tygodniu razem z Anną Popek i drogerią internetową MISTIC miałam okazję nagrywać step by step makijażu wieczorowego, który może stać się również makijażem sylwestrowym :) 
Zapraszam do oglądania zarówno filmu jak i zdjęć na których chyba bardziej widać detale (zdjęcia bez obróbki graficznej).




Makijaż wykonałam metodą "odwróconą"- najpierw  makeup oczy, następnie twarz.

Była to dla mnie niezwykła przyjemność. Uwielbiam opowiadać o makijażu, malować, być wśród kosmetyków i ich wielbicieli.. ;)

.. kępki musza być ! ;) Tu połówki Ardell



Szybki projekty wykonane dzień wczesniej ułatwiły mi pracę :)













Użyte kosmetyki do oczu:


Użyte kosmetyki do twarzy:


Wszystkie kosmetyki dostępne są w drogerii MISTIC :) 
Bardziej szczegółową relację wraz z pełnym opisem kosmetyków znajdziecie na blogu Anny Popek: [KLIK]

To dzisiaj na tyle ! ;* Proszę o wyrozumiałość!
To moje pierwsze nagranie step by step :)
Kisses ;*

11 komentarzy:

  1. super ze mialas okazje ja malowac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż super, Pani Anna wygląda pięknie - gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie pomalowałaś tę panią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaśka jak zwykle dałaś radę super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż wyszedł pięknie, Anna Popek wygląda od razu młodziej i promienniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2015!!!
    ♥Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...