środa, 3 grudnia 2014

Sylwestrowe Smokey

"Bądź iskierką światła dla świata, który jest Twoim otoczeniem" 
-Helmut Thielicke

Hej Wszystkim! ;)* Ponieważ zaczął się grudzień postanowiłam przywitać Was propozycją sylwestrową :) Coś dla osób cieniących klasykę i blask w oczach !


Wszystko za sprawą dwóch nowych pyłków z Inglot, które powaliły mnie swoimi odcieniami:
Po pierwsze jasny pigment do ciała 180, który idealnie rozświetla wew kąciki oczu. Takiego właśnie szukałam !
Po drugie pigment do powiek 86. już od dawna się na niego czaiłam ! i nie zawiodłam się :) Koloru nie da się opisać ani sfotografować.


Bardzo się starałam jednak zdjęcie nie oddaje do końca uroku pigmentów:

Jako że makijaż oczu jest bardzo świetlisty na usta nałożyłam delikatną szminkę ze złotym połyskiem. Dior 451 Cinderella

Makijaż oczu wykonałam również przy użyciu czarnej kredki i cieni do oczu z paletki The Return of Sexy

 Makijaż Twarzy:
-Kamuflaże Kryolan
-Korektor ProLongwear MAC
-Puder sypki MAC
-Konturowanie twarzy MUFE Sculpting Kit
-Róże Sleek
-Rozświetlacz Melkior




Już niebawem nowe propozycje sylwestrowe ;)*
Kiss!

12 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :)) Na ten pigment Inglota (86) sama czaję się już od dłuższego czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwuielbiam Twoje połyskujące makijaże sa najcudowniejsze :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam Twoje oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie !..
    bedziesz musiała mi koniecznie pomoc i pokierować przy makijażu sylwestrowym ! Gdyz się zupełnie na tym nie znam .... może za pomocą kroków będzie jakiś cud?

    A ta paletka? pamiętam jak ją dostałas... szkoda ze na allegro nie dostepna ! Ma wszystkie kolory jakie bym potrzebowała odcienie brązu, fioletu oraz szarości...
    żyć nie umierać, znasz jakiś dobry zamiennik ?

    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhh Caro :) Szkoda że po prostu nie możemy się spotkac i nie mogę cię umalować ;** Zastępnika nie znam niesttey ale jak gdzieś zobaczę będę o Tobie pamiętać ;*

      Usuń
  5. Kasiu pięknie jak zawsze:) a pigmenty z Inglota mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz w tym makijażu :) :*
    A pigment z Inglota nr 86 jest obłędny, ciekawe czy by mi pasował :>.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel przypomnij mi jaki masz kolor oczu ? ;>

      Usuń
  7. *** ZJAWISKOWO WYGLĄDASZ *** PIĘKNY MAKIJAŻ :*

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...