sobota, 13 grudnia 2014

Szmaragdowy Liner od Bobbi Brown

"Be who you are" - Bobbi Brown


Halo Halo ! Witam jeszcze przed Świętami :) Dzisiaj bardzo klasyczny makijaż z wykorzystaniem mojego ulubionego linera od Bobbi Brown. 
Miałam wejść do butiku tylko pooglądać.. jednak przemiła obsługa i wizażysta który namalował mi kreski (jedną zieloną druga fioletową ;)) pokazał mi jak intrygująco wygląda spojrzenie z użyciem linera w takich odcieniach :)


Kolor dokładnie ciężko określić . Na pewno nie mogę powiedzieć że jest to typowa zieleń. 
Można stwierdzić, że jest to głęboki szmaragdowy odcień


Moja już nudna wiecznie czarna kreska nabrała w końcu trochę życia :D


Wersja bez złotego linera:


W ofercie Bobbi jest jeszcze wiele wiele innych odcieni linerów :) Zachęcam do obejrzenia ich na żywo !

Kisses ;)*

16 komentarzy:

  1. Ale piekna...One chyba drogie sa co?

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny makijaż i super podkreśla Ci tęczówkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) właśnie dlatego wybrałam połączenie zieleni i złota :)))))

      Usuń
  3. śliczny makijaż... przepiękny kolor tego linera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie podkreśla tęczówkę oka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow na prawde paasuja do Ciebie te kolory ! Fajne kreski :) Super Cie rozswietlają :) Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosi :) Cieszę się że Ci się podoba :D

      Usuń
  6. Weź.

    Za ładne masz te makijaże i za fajne te kosmetyki...
    i te piękne oczy pasujące niemal do wszystkiego....
    za bardzo grzeszysz ! :P

    ;*

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...