niedziela, 18 stycznia 2015

Koronkowy Make up

DO WHAT YOU LOVE, AND DO IT OFTEN.


Aloha Dziewczyny ! :)
Czasami bardzo klasyczny make up można zmienić w arcydzieło korzystając z prostych rozwiązań. Ja wykorzystałam do tego specjalne naklejki do twarzy, które stworzyły niezwykły look. Być może wiele osób uzna to za zbyt ekstrawaganckie, jednak ja nie miała bym z tym problemu np na noc Sylwestrową !!


Czułam się w tym makijażu IDEAAALNIE :) Wszystko było tak inne a jednocześnie tak klasyczne.. :) 


Koronkę dodatkowo podkleiłam na klej do rzęs, ponieważ solo nie trzymały się zbyt dobrze.



Ozdoby możecie kupić w Born Pretty Store klikając TUTAJ. Dla wszystkich czytelników kod rabatowy: KATH10


Tutaj wersja makeup'u bez koronki . Delikatny cień do powiek, wyrazista kreska i rozświetlona twarz :)
LOVE THIS LOOK !


Takie zabawki tylko do sesji czy również na imprezę ? :)

Kisses ;*

19 komentarzy:

  1. Jedna i druga wersja piękna :) A koronki wyglądają tak naturalnie, wcale nie ja naklejane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ja na poczatku myslalam ze k-rocka sama to namalowala :) ciekawy efekt na jakas grubą imprezke :)

      Usuń
    2. Też można narysować :) ! jednak jest to wtedy bardzo czasochłonne. A tutaj efekt super dokładny w 5 minut :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje super :) Ale muszę przyznać że koronka wygląda świetnie i bardzo mi się podoba. Wygląda jakby była narysowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda ta koronka! niesamowity efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega gadżet, myślę, że jak najbardziej na imprezę a nie tylko do sesji. Do odważnych świat należy, a skoro chodzenie w tym makeupie sprawiało CI przyjemność, to rób to częściej, tak a propos sentencji na górze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wygląda ta koronka i piękne rzęsy!: )

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny gadżet! Ale ten mniejszy elemencik przykleiłabym tuż po dolną linią rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity efekt z tą koronką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wygląda ale jak dla mnie wystarczyły by same te na gónej powiece bo te pod dolną dają efekt podkrążonych oczu. Sam makijaż również ładny i delikatny na dzień idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem tak spróbuję ;) chciałam sprawdzic obie :)

      Usuń
  11. ale rewelacja ;DDD na imprezę jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. naklejki boskie, a i makijaż bez naklejek wygląda mega, też uwielbiam taki look :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie z tą koronka , jednak u mnie by się to chyba nie sprawdziło ...

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...