czwartek, 8 stycznia 2015

Smokey Eyes dla Zielonookich

"Gdybyś kiedyś we śnie poczuła, że moje oczy już nie patrzą na Ciebie z miłością, wiedz żem żyć przestał" -Stefan Żeromski Syzyfowe prace


Hej Hej Witajcie w Nowym Roku :) ! Jak się miewacie? Ja przyznam, że miałam najlepszego chyba w życiu Sylwestra , a podobno jaki Sylwester taki cały rok x) Liczę na to!
***
Dzisiaj przybywam z makijażem (który podkreśli zieleń oczu :)) i krótką recenzją paletki dzięki której mogłam go wykonać. Po raz kolejny kosmetyk przyleciał do mnie ze sklepu BornPrettyStore 
Jest to zestaw 4 kolorów, za pomocą których możemy stworzyć make-up dzienny lub wieczorowy.
Ponieważ trochę już mnie znacie ja oczywiście postawiłam na wieczorowy x)


Makijaż oczu wykonałam bez żadnej bazy pod cienie- nałożyłam jedynie niewielką ilość podkładu na powieki. Także kolory jak widać są naprawdę intensywne. Zwłaszcza fiolet- jest to kolor idealny, którego właśnie szukałam. Silny, mocno napigmentowany, bardzo wyrazisty odcień.


Największe zastrzeżenia mam do koloru czarnego, który po pierwszym nałożeniu jest oczywiście szary :p na powiekach mam około trzech warstw tegoż cienia, użyłam również sztucznych rzęs co spotęgowało czerń.
Perła/Biel to typowy cień do rozświetlenia kącików, może dla mnie delikatnie za jasny, dlatego preferuję brzoskwinie, która daje trochę efekt "mokrsych" cieni :)


Paletkę możecie kupić TUTAJ. Jest kilka wersji kolorystycznych, z których można wybierać.
W regularnej cenie jest to niecałe $7. 
Dla wszystkich do wykorzystania jest również rabat

Jeżeli chodzi o trwałość cieni- tak jak mówiłam użyłam ich bez bazy. Całego dnia nie wytrzymały , fiolet stracił na intensywności. Najlepiej wytrwała brzoskwinia i perła :)

Ja się czuję Peerrfect !! To moje kolory, mój make up :)

 

 W prezencie dostałam również  Face Lace i już szykuję pewną fajną sesje z ich wykorzystaniem :)) !!


Kisses ! ;*

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz Kasiu w tym make-upie ...to naprawdę Twoje kolorki :)) Paletka dosyć ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy mi takie cudenko nie wydjzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczarowałaś piękny makijaż za pomocą tej paletki :D Widać na zdjęciach, że świetnie czujesz się tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż!
    Tworzysz dzieła :) Będę miała się od kogo uczyć !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia oczko rewelacja - widać, że to Twoje kolory ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten make up, jeszcze nie miałam nigdy fioletowego cienia :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...