czwartek, 19 lutego 2015

Azjatycki Krem BB - Nietypowa Recenzja

"Gdy los się nam uśmiecha, spotykamy przyjaciół, a gdy nam jest przeciwny, ładną kobietę."
- przysłowie chińskie

 
Kremy BB to w ostatnich latach ulubiony kosmetyk wielu z nas :)
Jednak coraz więcej czytam i słyszę o azjatyckich formach tego kremu, dlatego i ja postanowiłam spróbować.
A ponieważ nie lubię robić takich prostych, klasycznych recenzji przygotowałam również make up w klimatach azjatyckich ;)



Krem BB, który posiadam jest dość gęsty i ma delikatny zapach.
Do wyboru mamy dwie wersje kolorystyczne.
Krycie lekkie do średniego, zaś trwałość kilka godzin (dla mnie za mało).
Mocno się błyszczy- konieczność przypudrowania.
Bardzo dobrze stapia się ze skórą - dopasowuje się do jej kolorytu.
Stosunkowo tani - $4.75
Do kupienia w BPS [KLIK]



Efekt przed nałożeniem korektorów i pudru. Jak pisałam wcześniej dość mocno się świeci. 
Jednak plus daje mu za dopasowanie się do koloru twarzy - początkowo myślałam, że będzie duuuuużo za jasny :)
Czego użyłam w makijażu do wygładzenia twarzy:


Supracolor Kryolan biała farbka

Korektory Prolongwear MAC i ArtDeco

Transparentny (aczkolwiek na mój gust lekko wybielający) puder sypki MAC

voila ! ;)

Na głowie mój ukochany detal (;

Dziewczyny jestem 2 miesiące po przeprowadzce, totalnie nie mogę się przyzwyczaić, ale kiedy w końcu stanęła w pokoju moja komoda z kosmetykami i lustrem jestem szczęśliwsza ;)))

Jakieś spostrzeżenia co do Azjatyckich BB ? ;>

zapowiedź
relacja z kursu w Promakeup Academy !

16 komentarzy:

  1. Czekam az mnie zaprosisz tak w ogole.... ps. uwielbiam kremy BB azjatycjie. Dr G jest dla mnie nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego azjatyckiego jeszcze nie miałam, ale całkiem fajne ponoć są, pewnie kiedyś na lato sobie sprawię :)
    makijaż rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ten ma bardzo fajne wykonczenie ;) kochana widziałam Cię w ddtv - bylas swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali dziękuje !! :) nawet nie wiesz jakiego miałam stresa :**
      Te słowa dużo dla mnie znaczą :)

      Usuń
  4. Ładnie wygląda, ale czemu twarz wydaje się jaśniejsza niż reszta ciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest jaśniejsza Greatdee! :) tak jak pokazalam to na zdjęciu - oprócz podkładu uzylam również białej farbki kryolan aby właśnie rozjasnic twarz - tak jak to robią w japońskich makijazach:)

      Usuń
  5. Genialny makijaż w japońskim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak :) ale nadal mam do Ciebie niedaleko xD

      Usuń
  7. Interesujący makijaż i fajne przysłowie :D

    Obs za obs? Daj mi znać
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś zart czy Ty tak na serio?

      Usuń
  8. takie orientalne to, ładne i niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ejj ten makijaz jest bajeczny ! :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...