wtorek, 10 marca 2015

Electric Blue Make Up

Każdy nowy dzień zaczyna się głęboka nocą
Nawet jeśli niebo zmęczyło się błękitem,
nie gaś nigdy światła nadziei.
-Bob Bylan


Halo Halo czy to już wiosna ?! :) Za oknem już prawie jest wyczuwalna dlatego make up też musi nabrać kolorów ! Jednym  z trendów zbliżającego się sezonu jest metaliczny niebieski odcień na oku. 
Dla mnie ? - Idealnie ! Uwielbiam chłodne odcienie i kolory połączone z klasycznym brązem bądź czernią.


Najlepiej abyśmy do tego makijażu miały metaliczną kredkę w odcieniu błękitu. Ja mam takie z Melkior Professional i Make up Store. Na to nakładam cień Inglot aby przedłużyć trwałość kredki. Robię to tylko w wewnętrznych kącikach oczu. Dalej powieki maluję przede wszystkim czernią, trochę rozcieram brązem. 
Zewnętrzne kąciki przedłużam aby ładnie wyciągnąć oczy na koci kształt :)


Twarz na wiosnę koniecznie rozświetlona, oprószona ziemią egipską i delikatnym różem :) !!


Polecam taki make up naprawdę na każdą okazje, ja się czuje w nim świetnie i oryginalnie :)
*
Przy okazji przepraszam, że wpisy pojawiają się tak rzadko. Od miesiąca nie mam swojego komputera- jest niestety w naprawie.. ale już niedługo ! ;)

Kisses ! ;**

8 komentarzy:

  1. uzdolniona plus milion! Kasia cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna dziewczyna w cudownym makijażu!!
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje powieki, zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknieeeeeeeeeeeeee! Widzimy sie jutro w centrum po 19?

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nudziak z sephora ;)

      Sephora Rouge R21

      Usuń
  5. chyba wiem, która to kredka i właśnie żałuję, że jej nie kupiłam, bo wygląda bosko!
    makijaż perfekcyjny! aż wypróbuję coś podobnego na sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...