piątek, 27 marca 2015

Jak stałam się blondynką

"Do cholery, co ja mam zrobić, żeby ktoś mnie wziął na poważnie?! Przefarbować się ?!"
-Serial Blondynka

Dzisiaj deszcz i ponura aura, dlatego przygotowałam dla Was post o moim wiosenno- letnim kolorze włosów :) 

Przez dłuuuuuuugii czas (a na pewno odkąd prowadzę bloga) byłam tylko ruda ruda i jeszcze raz RUDA ;p kto śledzi dłuższy czas bloga wie, że to był mój "kolor idealny" :) 
..ale tak jak zmienia się moda, zmieniają się też gusta i ludzie :) 
Także w moim życiu zaszło dużo zmian i poczułam że mój wygląd również musi przejść małą przemianę ;)



Ten piękny chłodny blond, który mam na włosach jest zasługą mojej ulubionej fryzjerki z salonu Daily Beauty, która już nie pierwszy raz zachwyca mnie koloryzacją :)
Dorota celowo nie farbuje mi włosów od nasady. Mam "celowe odrosty"
Dzięki temu nie muszę tak często rozjaśniać włosów :) !


Blondynką nie jestem jednak pierwszy raz :D
Wiele lat temu, (pewnie około 8-9 lat temuu...) miałam blond włosy na wierzchu, a pod spodem.. Czarne :D taka chyba była moda ? 


Na szczęście z wiekiem wrócił mi rozum i poprosiłam fryzjerkę o pomoc. Na głowie miałam dość ładny brąz + blond refleksy żebym nie przeżyła szoku :)


..no i wtedy się zaczęło. Ciągle kombinowałam, zaczęłam sięgać po rude odcienie jednak bardziej wpadające w bordo.


W końcu dzięki przyjaciółce trafiłam pierwszy raz do Daily Beauty :) Mój rudy został uratowany, byłam zachwycona.


..i zaczęła się miłość do rudego koloru ;)


Znalazłam wtedy idealną farbę Joanna Płomienny Rudy, którą sama koloryzowałam sobie włosy. Niestety nie mogłam pozwolić sobie na ciągłe wizyty w gabinecie- ten kolor okropnie szybko się spierał !
To był właśnie mój ulubiony odcień rudego :) !

Po którychś z kolei wakacjach mój rudy kolor wypłowiał i zaczął delikatnie przypominać blond. Byłam zachwycona i już wtedy zaczęłam myśleć ponownie o blondzie :)


Nie wiem czy ze strachu czy z innych powodów tak długo zwlekałam z tą zmianą. 
Jednak teraz absolutnie jej nie żałuję i codziennie cieszę się moim kolorem :)

podoba Wam się ? :)

18 komentarzy:

  1. ooooo nie!!!!!!! w takim blondzie jak 9 lat temu to bardzo niekorzystnie wyglądałaś! :p uwielbiam Cię kochana w blondzie taki jak masz teraz albo w rudym!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo nie!!!!!!! w takim blondzie jak 9 lat temu to bardzo niekorzystnie wyglądałaś! :p uwielbiam Cię kochana w blondzie taki jak masz teraz albo w rudym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eheheh :) teraz to ja wiem , że to było niekorzystne x) Tylko jakoś wtedy tego nie mogłam pojąć :)

      Usuń
    2. Jak dla mnie to ja Cię ubóstwiam w każdym wcieleniu, nawet w tym blondzie 9 lat temu...
      widzę masz bagaż doświadczeń odnośnie metamorfozy z włosami... A jednak wciąż pozostają piękne i nic po nich nie widać ! Pięknie kochana ;**

      Usuń
    3. Caro dziekujee ;* cieszę się ze tak mówisz aczkolwiek włosy były baaardzo zniszczone po tym pierwszym rozjasnianiu, długo musiała je obcinac bo końce były tak spalone utleniaczem :)

      Usuń
  3. Ślicznie vi w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie farby polecasz, które dadzą mi taki "naturalny rudy"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam Joanna Płomienny Rudy. Przez pierwsze dni było zbyt mocno i błyszcząco, ale po tym czasie było wręcz Idealnie :)

      Usuń
  5. mi sie bardzo podobasz w tym blondzie ;) w rudynm tez CI mega do twarzy ale teraz wyglądasz rzeczywiście inaczej ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Blond świetnie wyszedł :D
    Ja tyle czasu myślę o zmianie, bo mój naturalny kolor jakiś taki wypłowiały jest...rudy mi chodzi po głowie od dawna, ale nie wiem czy jestem aż tak odważna :D
    Chociaż kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdym kolorze Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naturalny ten blond, ale rudy taki z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz super w tym blondzie! :) pięknie zrobione włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnemu to we wszystkim ładnie ;* lubiłam Cię jako rudzielca, ale teraz też świetnie wyglądasz :) bardzo naturalnie dzięki tym "odrostom" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem w kazdym kolorze wlosów wygladasz promiennie i ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...