poniedziałek, 16 marca 2015

Makijaż wieczorowy Natalii

"Najlepsze w niedzieli to sobota wieczór"
-Gilbert Cesbron

Dobry wieczór :) ! Kilkanaście dni temu spotkałam się z koleżanką z gimnazjum, której nie widziałam już kiiiilka ładnych lat. Uwielbiam takie spotkania .. Cieszę się bardzo bo ustaliłyśmy już, że organizujemy spotkanie absolwentów ;)) to będzie chyba pierwsze w jakim będę uczestniczyć :D ! Spotykacie się czasami z przyjaciółmi z dawnych lat ? :)


Podczas spotkania wykonałam Natalii makijaż wieczorowy, do którego dodałam co nieco koloru i trochę więcej blasku. Tak duże oczy maluje się oczywiście bardzo przyjemnie, aczkolwiek uwierzcie mi stres przed dawną koleżanką - był ! ;)


Dla spotęgowania efektu dużych oczu, dokleiłam sztuczne rzęsy w kępkach.


Na ustach jedynie delikatna szminka i błyszczyk

  

Dzięki Natalia za udane spotkanie i użyczenie swojej osoby do zdjęć ! ;)

Kisses ;*

10 komentarzy:

  1. Ależ wielkie piękne oczy! Zwykłych kępek używałaś? Na spotkania klasowe nigdy nie chodziłam w zeszłym roku zdarzyło mi się to pierwszy raz..skończylo sie o 5 rano :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kępki są niezwykłe ! ;)
      jedwabne kępki wpisz na allegro. mają płaski knocik i duuużo rzęs w jednej kępce

      Usuń
  2. no pięknie - jak zwykle ;) oko perfekcyjnie zrobione. ale i tak mi się rzuciły w oczy USTA. proszę napisz czego użyłaś :D idealny nudziak!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) to sephora rouge + błyszczyk taki nude z pierre rene w kanciastym szklanym opakowaniu, nie znam nazwy bo się starła :P

      Usuń
    2. chyba wiem który to błyszczyk. czaiłam się na niego w naturze i nigdy nie było :(

      Usuń
    3. O kurcze, a on jest naprawdę super.
      Ja go widziałam w hurtowniach kosmetycznych

      Usuń
  3. Twoja znajoma ma przepiękne oczy!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...