piątek, 20 marca 2015

Mój Makijaż Mineralny - Pixie Cosmetics

"Pixie Cosmetics stworzyłam po to,
aby kobiety na całym świecie czuły się piękne i wyjątkowe..."
-Sylwia Jakubek


Haloo witam Was w ten piękny piątek ! ;) Oglądałyście zaćmienie ?!
Dzisiaj przychodzę z nowymi nabytkami :)
Firmę Pixie Cosmetics poznałam na targach Beauty Forum. Obsługa stoiska była przemiła i bardzo pomocna. Od razu poczułam się niezwykle ciepło przyjęta za co bardzo dziękuję :) była to fajna odskocznia dla mnie, ponieważ na targach pracowałam przez cały weekend ;)
*
Pierwsze co rzucało mi się w oczy patrząc na kosmetyki - świetny design ;) ciekawe opakowania, solidne wykonanie. Nawet torebki są wyjątkowe:

Wśród kosmetyków, które przywiozłam do domu znalazł się mineralny korektor Reviving Under Eye
Jest to kosmetyki w kremie, który należy nakładać palcami ewentualnie gąbeczka i wklepywać- absolutnie nie rozcierać. Prócz krycia i rozświetlania korektor ma za zadanie koić naszą skórę wokół oczy i działać przeciwrodnikowo.

Kolejne świetne opakowanie !!! :) W dodatku z lusterkiem w środku.


Jedyny minus- na ten moment jest tylko jeden kolor. Brakuje mi czegoś ciemniejszego i bardziej brzoskwiniowego- na moje brązowe cienie pod oczami :(

Jak widzicie moje zaciemnienia są dość intensywne i głębokie. Pixie bardzo dobrze radzi sobie z ich zakryciem, daje również rozświetlenie w tym miejscu co jest dla mnie bardzo ważne. 
Jednak jak większość korektorów w kremie- po kilku godzinach zbiera się w zmarszczkach i załamaniach.

Na tym zdjęciu nie mam ani korektora ani podkładu. Mam ostatnio okropny nawrót wyprysków i przebarwień. generalnie- jest co zakrywać :)

..Tutaj z nałożeniem podkładu mineralnego Amazon Gold Mineral Foundation  i korektora Reviving Under Eye.
Na całą twarz użyłam Deep Olive, zagłębienia pod kośćmi policzkowymi- Fawn; szczyty kości policzkowych, grzbiet nosa i środek czoła - Soft muslin.
Efekt bardzo mi się podoba, nie ma potrzeby stosowania pudru :) Podkład dość dobrze kryje, jak same widzicie.


Nie byłam przekonana czy nie wybrałam na ten moment za ciemnego koloru. Ale ten pasował do dekoltu, który jest delikatnie opalony (twarz prawie nigdy mi się nie opala).
Jednak następnego dnia wybrałam delikatnie jaśniejszy odcień, nadal w odcieniu oliwkowym - Warm Muffin. Chyba na ten moment jest lepszy :) co sądzicie?
(tu już z lekkim różem na policzkach, zdjęcie też robione w dzień więc trochę inna kolorystyka)

Zobaczcie jak oliwkowe odcienie zakrywają zaczerwienienia !! :)

Kolejny plus dla firmy- można zakupić próbkę. Jest to bardzo ważne przede wszystkim ze względu na różnorodność koloru. Ponadto sprawdzacie czy taka forma podkładu w ogóle Wam odpowiada. Ja byłam dość długo bardzo sceptyczna do sypkich podkładów :P
Próbkę za niecałe 4zł można zamówić tutaj: Tester Amazon Gold Foundation
*
Ponadto Właściciele marki postarali się również o przewodnik po kolorach podkładów: Przewodnik Pixie
Jest to świetna pomoc dla osób, które mają wątpliwości bądź po prostu nie wiedza od czego zacząć patrząc na gamę kolorystyczną podkładów :D

Zrobiłam swatche wszystkich kolorków, pod spodem nazwy i zestawienie próbek. Już tutaj widać jak dużo jest kolorów jasnych- moim zdaniem to duży plus ponieważ takich karnacji jest naprawdę duuużo.  Jest także aż 5 kolorów dla mnie- oliwkowych :) właśnie z powodu tak licznego wyboru kolorystyki po raz kolejny odsyłam Was do Poradnika, z którego dowiecie się, które odcienie są bardziej ciepłe, które są chłodne, żółte, oliwkowe itd..


1- Rose Beige
2- Classic tan
3- Antique Beige
4- Coral Gold
5- Sugared Peach
6- Beige Ocean
7- Carelized Orange
8- Warm Honey
9- Victorian Lace
10- Brown Sugar
11- Warm Muffin
12- Vanilla Delight
13- Raffia Cream
14- Satin Sand
15- Silk Beige
16- Saffron Whisper
17- Soft Muslin
18- Almond Milk
19- Butter Cream
20- Autumn Mist
21- Song of Summer
22- Dune
23- Fawn
24- Light Sunset
25- Creamy Natural
26- Deep Olive
27- Whispering Peach
28- Porcelain
29- Tea with Lemon
30- Shell Beige


Kolejny hit - pędzel Pixie Flat Top Buffing Brush 7

Jest to zdecydowanie najlepszy pędzel do podkładu z jakich kiedykolwiek korzystałam. Polecam go zarówno początkującym jak i profesjonalistom. 
- Jest idealnie wyważony, świetnie trzyma się w dłoni;
- Włosie jest ultra miękkie, zarazem sprężyste;
- Włosie nie wypada;
- Nie tworzy smug;
- Wygląda oryginalnie i z klasą;
- Dostajemy go w pięknym designerskim pudełku :)


Pędzel nadaje się do nakładania zarówno mineralnych jak i klasycznych kosmetyków, w kremie bądź sypkich. 




Porównanie wielkości trzonka Pixie 7 i najpopularniejszego Hakuro H50

Tutaj jeszcze z różem na policzkach Sleek, rozświetlaczem Melkior i błyszczykiem NYX.

Po rozmowie z właścicielami marki dowiedziałam się, że w fazie testów są baaardzo ciekawe produkty, jak pędzel czy pewnego rodzaju puder.. ;) ale więcej nie będę zdradzać , sama jestem ich ciekawa :)

Kisses ! ;*

18 komentarzy:

  1. ale pięknie kryje :) a tak w ogóle, to Ty przyćmiewasz wszytko, jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejjj dziękuje !! :) ;*

      Kryje pieknie-to fakt

      Usuń
  2. O rety ile kolorów!!!! Chyba totalnie każdy cos znajdzie dla siebie. ps. Pieknie wygladasz w tej smzince nyx, bardzo są suche i podkreślają skórki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te oliwkowe cienie sa genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu jak pieknie wygladasz :*
    podkąłd tez świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt design jest nietuzinkowy...
    piekne opakowania...

    a Ty wciaż masz możliwość testowania i nabywania, to jest niezwykłe ! że pasjonujesz się zawsze tak samo i głęboko w make-upie...


    i like you !

    pozdrowienia Kasiuuuu ;*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś wypróbować kosmetyki Pixie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki pędzelk chce ;) ja już nie mogę z tymi korektorami nie wiem jak do nich podejść żeby rpzetsały się zbierać w załamaniach -.- bo u mnie to w sumie wygląda tak, że od razu tak się dzieje -.-- btw długą amsz reke ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybor kolorow ogromny, ale ja poki co marki jeszcze nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że mają tak szeroką gamę kolorystyczną podkładów oraz że można zamawiać próbki :D Mają naprawdę porządne krycie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie opakowania są piękne i kosmetyk też ciekawy, mam jeszcze jakieś próbki podkładu z pixi, muszę je w końcu przetestować :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ich podkład, korektor już troszkę mniej. Daję mu właśnie drugą szansę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaale dużo kolorów, jest z czego wybierać - wreszcie! Bo w drogeriach, to sobie można tylko pomarzyć o odpowiednim doborze koloru...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również na targach poznałam Pixie Cosmetics :) Od razu zdecydowałam się na pędzel i podkład w odcieniu Victorian Lace :) Jestem zachwycona tymi produktami i serdecznie polecam wszystkim :) Z niecierpliwością czekam na nowości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również przypadły do gustu ! ;)
      Ja nie mogę się doczekać jakiegoś różu mineralnego w neutralnym odcieniu :D

      Usuń
  14. Pomogłaś mi tym postem wybrać dodatkowe próbki kolorów :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze ! :) dziekuje za informacje- wiem ze komus sie to naprawde przydaje :) :)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...