czwartek, 12 marca 2015

Sensual Make-up

(...) Jej zdaniem miłość nie istnieje, jedynie przyjaźń i sensualizm (...)
- Księga śmiechu i zapomnienia Milan Kundera


good evening everyone !
Dzisiaj mam dla Was wspaniałą sesje pełną zmysłowości, na którą nie mogę się napatrzeć.
To była piękna niedziela, fotograf już mi znany, modelka również- czułam że będzie z tego coś extra i się nie pomyliłam :)


MAKIJAŻ
 Makeup miał być sensualny, seksowny, pasujący do klimatu zdjęć, jaki chcieliśmy osiągnąć. Absolutnie chcieliśmy uniknąć wulgarności. Dlatego postawiłam na przydymione chłodnym brązem i szarością oczy w połączeniu z delikatnym opalizującym różem. Linię rzęs dodatkowo podkreśliłam eye linerem i kępkami. Brwi podkreślone dość mocno, jednak mogłam sobie na to pozwolić przy tak ciemnych włosach.












KOSMETYKI
- Cienie Inglot
- eye liner Maybelline
- kępki rzęs jedwabne (allegro)
- brwi: aqua brow MUFE
- baza pod podkład MAC
- podkład MAC studio fix
- korektor MAC prolongwear
- puder prasowany MAC
- brązer MUFE sculpting kit
- ziemia egipska IKOS
- róż sleek paleta Blush by 3
- rozświetlacz Melkior Professional winter glow
- usta szminka Maybelline Hydra extreme
- błyszczyk pierre rene brown




Pozowała Gosia w obiektywie Przemka
Zapraszam na jego stronę Przemysław Białach Foto




uwielbiam kocham pragnę to robić codziennie 

6 komentarzy:

  1. Piekny make up. Bardzo lubie ta modelke, ja od rana siedze i szukam nowych podkladow na sluby. Ty jakie polecasz KAsienko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC studio fix w połączeniu z ich najlepszą bazą Prep+Prime
      MAC matchmaster do cery tłustej (na bazie kryolan underbase)
      ViseArt :)

      Usuń
  2. Bardzo piękny makijaż, niby nie jest go dużo a z okiem i twarzą robi baaaardzo zmysłową całość!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna sesja, piekna kobieta, pioekny makijaz, bielizna i tatuaz < 33 uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...