niedziela, 29 marca 2015

Słoneczna Prowansja na Konferencji Le Petit Marseillais

 "Kraina zapachów, kraina barw, kraina nowoczesności i ponadczasowych wartości, kraina harmonii i radości życia..." - Le Petit Marseillais

Dobry wieczór !
 Dziś pomimo deszczu za oknem zabieram Was do słonecznej prowansji :)

Wszystko za sprawą marki Le Petit Marseillais, która całkiem niedawno zorganizowała wyjątkowo oryginalną konferencje - warsztaty :) Dokładnie 17 marca w restauracji Belvedere miałam przyjemność stworzyć swój osobisty, naturalny peeling; zgodnie z przepisem Mart Siembab.
Spotkanie było zorganizowane z okazji wprowadzenia nowego zapachu na rynek- Werbena i Cytryna. Czyli orzeźwienie, unikalny aromat i słoneczna barwa :)
*
Oto co zastała każda z zaproszonych osób przy swoim miejscu.
..koszyczek z cytrynami i tarką, przeróżne olejki, sól, cukier, miarkę.. słoik :) 
Wyglądało to dość intrygująco ;)


Bardzo mnie ucieszyło, kiedy już usłyszałam, co będziemy tworzyć :)


Aby wykonać taki unikatowy kosmetyk potrzeba nam przede wszystkim"bazy" czyli tutaj olejku ze słodkich migdałów.


Następnie potrzebujemy olejku z werbeny, a także cytrynowego. "Ziarno" peelingu to w moim przypadku cukier trzcinowy, ponieważ mam skórę delikatną (można było wybrać również sól morską). 
Dopełnieniem było wapno koralowca i starta skórka z cytryny.



voilà ! Peeling zamknięty szczelnie w słoiczku :)


Takie spotkania to dla mnie okazja do poznania nowych kosmetyków, ale także miłych spotkań :)
Cieszę się , że mogłam po raz kolejny zobaczyć się z Wami ;*



Po warsztatach miałyśmy czas podzielić się wrażeniami, poczęstować się delikatnym podwieczorkiem i najzwyczajniej spędzić trochę czasu razem.
Pozdrawiam dziewczyny ;) Sylwia ;* Ania ;* Beata ;* Domi ;* 

.. nie jem słodyczy w tygodniu, ale tutaj musiałam zrobić wyjątek :D


Słodka Sylwia :))) Uwielbiam jej miny :D

Wianki, które były przygotowane do zdjęć były z żywych kwiatów- przepiękne !

..i kawałek mnie ;)

Jeszcze raz dziękuję za "słodkie" zaproszenie ;)

Na koniec podam Wam prosty trik Marty Siembab idealny na letnie dni :)
„Jeśli w ciągu dnia zatęsknisz za aromatem werbeny i cytryny, możesz przywołać ich zapach przygotowując werbenowo-cytrynową lemoniadę. Schłódź lub zblenduj
z lodem napar z liści werbeny i skórek z cytryny i dodaj syrop cukrowy. Podawaj z listkiem świeżej werbeny i mięty”

12 komentarzy:

  1. tez bym chciala wziac w tym udzial:D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, fajny pomysł z tym robieniem peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, masz własny kosmetyk :)
    jak słodko, wszystko pod ręką.. TYLKO RÓB !
    możnaby podjadać z cukrem trzcinowym :D:D:D

    kiss
    bardzo kreatywne warsztaty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię robię ! :) Nigdy nie czułam takich efektów po zastosowaniu peelingu <3

      Usuń
  4. Wooow ale fajnie<3 Uwielbam takie naturalne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla tych słodkości warto było zrobić wyjątek :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka stworzyła naprawdę fajny, taki wakacyjny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zacznę od tego, iż masz ogromne oczy i mega śliczne ;)
    co do spotkania, oby więcej takich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję .. :) To przemiły komplement

      Usuń
  8. Super przedsięwzięcie. Naprawdę zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...