sobota, 4 kwietnia 2015

Glow Make up

"Nie ma światła które świeciło by dla siebie samego(...)"
-Hans Margolius

Cześć! :) Dzisiaj przedświątecznie, dlatego bardzo szybko i promiennie :)


Rozświetlenie- to coś co lubię w makijażu najbardziej, szczególnie na wiosnę. Nie cierpię w tym czasie mieć całkowicie matowej, przypudrowanej cery. Najchętniej sięgam po mineralne podkłady, lekkokryjące bb czy cc. A do tego duuuża ilość rozświetlacza :)


Ten, którego użyłam do dzisiejszego makijażu jest w sticku- jego forma bardzo mi się podoba, ponieważ mam wrażenie, że taki kosmetyk lepiej wtapia się w skórę. 
Użyłam go praktycznie na całą twarz aby uzyskać silny efekt Glow :) Ilość tego produktu zależy wyłącznie od Was.
Możliwość zakupienia produktu jest na stronie Born Pretty Store- [ Tutaj ]

Kosmetyk po nałożeniu na podkład lekko przypudrowałam transparentnym pudrem. Efekt utrzymał się cały dzień, nie zauważyłam aby zmniejszył trwałość podkładu.

Kolory do wyboru są dwa: 01- chłodny, bardziej różowy
02- brzoskwiniowo-złoty, cieplejszy.

Już jedna warstwa produktu daje silny efekt, jednak trzeba pamiętać że jest on trochę tłumiony przez puder- dlatego ja zawsze daję go trochę więcej.

Kolejny plus- solidne opakowanie, do tego dodatkowa pokrywka chroniąca przed uszkodzeniami.
 

W tym makijażu zastosowałam ten kosmetyk również jako baza pod cienie :) Dzięki temu uzyskałam na powiekach bardzo świetlisty odcień brązu.


Jak zwykle zapraszam do zakupów z 10% rabatem :)




Ponieważ jest to ostatni post przed Świętami chciała bym Wam wszystkim życzyć bardzo Wesołych, bardzo Rodzinnych i przede wszystkim Zdrowych i Spokojnych Świąt Wielkanocnych. Spędźcie je w gronie najbliższych, niech ten czas będzie wypełniony Miłością ;**

Kisses!

12 komentarzy:

  1. faktycznie cudowne rozświetlenie ;) Ale nie wiem czy ja bym umiała to ogarniać ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe rozświetlenie, skóra wygląda tak zdrowo :) Mi jednak ten kosmetyk nie byłby przychylny, bo mam mieszaną cerę, więc świeciłabym się jak żarówka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten efekt rozświetlenia, prześliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda to rozświetlenie i wcale nie za mocno

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy ja bym tak mogła po całości polecieć rozświetlaczem. świeciłabym się jak nie wiem. niemniej u Ciebie wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjny makijaż, co prawda nie znamy sie na tym za dobrze, ale podoba nam sie efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny makijaż, taki delikatny i subtelny, idealny w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam rozjaśniaczy, chyba czas się przełamać, bo efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...