piątek, 10 kwietnia 2015

Recofee marki O'right ! Event


 Its O'right ! 


Ekologia cały czas w modzie!
W jedzeniu stylu życia, a także w kosmetyce. Oczywiście uznaje to jako pozytywny trend i bardzo kibicuję takim markom jak O'right. Tym razem Steven Ko założyciel i twórca marki przeszedł jednak samego siebie :) Przekonajcie się sami na czym polega najnowsza kolekcja Recofee:



Tak więc każdy z tych produktów to potencjalnie nowe drzewko kawy! Czysta ekologia począwszy od składników kosmetyku, opakowanie i "zawartość dna".. ziarenko kawy :)


Dla ciekawskich i rządnych dodatkowej wiedzy- filmik przedstawiający jak to wszystko działa..

A tu już przygotowania do eventu :)



Miejsce spotkania było przestronne i pięknie przyozdobione :)


Prowadzone prezentacje odbywały się w showroomie Jaga w Art Studio. Na zdjęciu sam Steven Ko.


Torby również ekologiczne, a w nich małe pachnące kawą upominki :)

Ola- fryzjerka salonu Kitako przez którą zostałam zaproszona i Ja :)


Event uświetnił pokaz mody . Dla mnie jednak najbardziej ciekawe były makijaże i wymyślne fryzury modelek ;P :)

Polskie przedstawicielki O'right- Joanna Kwiecińska-Ćwir i Agnieszka Kalin razem z Ewą Gawryluk

Małe, pyszne co nieco :)


.. i jeszcze pochwalę się takie miłe towarzystwo miałam ;)

Jako upominek przywiozłam do domu olejek Recofee do włosów zniszczonych. Od samego początku już sam zapach produktu mnie zaskoczył- mocny, idealny zapach świeżo parzonej kawy :) Ale na jego działanie jeszcze trzeba poczekać ! 
Znacie produkty Recofee albo chociaż Organics Beauty? :)

Kisses ! ;*

10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam, ale myślę, że wart wypróbowania !

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/szara-spodnica-i-biay-zwyky-tshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie! i produkt i sama wizyta tam :) super! daj znać, jak sprawdza się olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękni, młodzi, pijani... kawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tam było cudnie ;) cała ta oprawa ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyyy? :* kochana byłas w takich miejscach , które były chyba jeszcze bardziej ciekawe i wyjątkowe ! ;*

      Usuń
  5. szampon z kawy? brzmi intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie pomysł wydaje się być niezwykle ciekawy. Gratutluję niezwykłej kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladacie mega, obie. Ciekawa sprawa, lubie kawe chyba we wszystkim :)))

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...