środa, 1 kwietnia 2015

Sparkle Makeup

"You were the one with the sparkle
And you had it all"- No Doubt Sparkle

Dzisiaj z blaskiem, wyraźnym spojrzeniem i delikatnością ust :) Wieczorowo! 

Do makijażu zainspirowały mnie po raz kolejny moje ulubione kolczyki ;) chciałam też przetestować rzęsy od BPS czy są tak wspaniałe jak wyglądają w opakowaniu.


..cóż, zdjęcia chyba mówią same za siebie ? ;)

1. Wyglądają naturalnie
2. Pasek jest "ultra" cienki i giętki
3. Końcówki rzęs są najjaśniejsze i najcieńsze
4. Paski są bardzo długie- plus dla dużych oczu :) przy mniejszych, wystarczy je podciąć
5. Super niska cena $6.96 za 10 par :D
6. Są przyklejone jedynie za rogi, dzięki czemu nie uszkodzimy ich podczas wyjmowania z opakowania
7. Niezwykle lekkie- zero uczucia ciężkości. Mogę je nosić całą noc :)


Nie wytuszowane trudno odróżnić od naturalnych.


Oczy
-Inglot cień czarny 63
-Inglot cień bazowy 463
-Inglot pigment 71
-Inglot pigment 22
-Donegal brokat starry grey
-Kryolan jasna kredka na linii wodnej
-Melkior Professional Eyeliner
-Born Pretty Store Rzęsy #HS-1 
-MUFE brwi aqua brow

Pigmenty i brokat przykleiłam na żel Kryolan 
 

Rzęsy robione są ręcznie, ze sztucznych włókien,


Mam gotową również kolejną recenzje - rozświetlacza w sztyfcie :) pojawi się już nie długo , ale mogę powiedzieć że jest warty uwagi.


Poglądowe zdjęcie kolejnego makijażu z wykorzystaniem ww rozświetlacza i rzęs.

Zapraszam na zakupy do BPS. z Kodem KATH10 otrzymacie 10% zniżki na zakupy :)
Polecam również czatować na dni darmowych wysyłek i wiele promocji.



(;
Kisses!

10 komentarzy:

  1. Piękne, efektkońcowy WOW, ale jak sie ma tak idealne, duże oczy to można poszaleć!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/trzy-panny-mode-moja-suknia-subna-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kacha wyszło super , naj naj ostatnie zdjęcia. Kusisz tymi rzęsami daj mi znać jak będziesz zamawiała następnym razem proszę chetnie je też kupie ale jakos zagraniczne zakupy mnie przerastają<3

    OdpowiedzUsuń
  3. O darmowe wysyłki bywają, suuuuper daj mi koniecznie znaka. Nie mogę się doczekać oponii rozświetlacza w sztywcie<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite oczyska. Ostatni wpis również poświeciłam sztucznym rzęsom. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięęęęęęęekny *.* I rzęsy wyglądają jak naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo mi się makijaż podoba, zawsze się zastanawiałam nad rzęsami z BPS, jak pozbieram punkty to sobie je chyba zamówie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te rzęsy, faktycznie wyglądają bardzo naturalnie :) nie lubię, kiedy sztuczne rzęsy są mocne i przytłaczają makijaż, te są super!

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, rzęsy robią mega wrażenie. Wygladasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...