poniedziałek, 25 maja 2015

Makijaż Ślubny - Filmik / Webinaria

Dzisiaj krótko, węzłowato :) Znacie Webinaria ? Już tłumaczę. Nagranie na żywo z użyciem prezentacji power point (lub bez) podczas którego oglądający mogą pisać pytania, komentarze na czacie, na które ja z kolei odpowiadam ;)


Zapraszam do oglądania moich poczynań, które były nagrywane na żywo :) Wszystko na rzecz Webinariów Beauty Forum. Tutaj możecie obejrzeć ich więcej bądź zapisać się na najbliższy temat- stylizacja rzęs 


Taka forma Filmu / Tutorialu to dla mnie duża nowość a więc i duży stres :) Oglądając to później nie mogłam uwierzyć że to mój głos i chyba nie wszystko co chciałam powiedzieć było zrozumiałe.. W razie problemów ze zrozumieniem mnie- proszę piszcie :) 

Kisses ;*

12 komentarzy:

  1. Stworzyłaś przepiękny makijaż ślubny i wszystko świetnie wytłumaczyłaś! Pierwsze koty za płoty, przy kolejnym filmiku będziesz już wyluzowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! ;) ;* oby tak było! :D

      Usuń
  2. Kasiu super,rozwijasz sie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu świetnie poszło! czekam teraz na Twój kanał na youtubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia wyszlo naprawde swietnie!!! Dokładnie, pierwsze koty za płoty<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo to coś dla mnie, w przyszłym roku biorę ślub i chcę się umalować sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo odważnie! :) powodzenia w takim razie :)

      Usuń
  6. Świetny, uwielbiam brązy na powiekach ;) .

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...