wtorek, 19 maja 2015

Owocowo i Wiosennie

Wpadł jak śliwka w kompot


 
Dziś mam dla Was propozycje makijażu na wiosenny wieczór :) pozwólcie aby trochę koloru wkradło się w Wasz image ! ;) Ja wybrałam sobie taki kolor którego jeszcze nigdy nie używałam na sobie. Teraz wiem, że to był błąd, dlatego zapraszam do oglądania !

Oczy:
Kryolan, ciemne bordo Supracolor
Inglot cień nr 74
Rzęsy Born Pretty Store
Brwi Manhattan eyebrow kit





Już czuję, że jest to mój nowy ulubiony make up ! :)
Kisses :*

13 komentarzy:

  1. Wielki błąd!!! Bo te. Kolor strasznie ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Zawsze wolałam naturalniejsze odcienie jak brązy i szarości ;)

      Usuń
  2. Jak ja bym użyła takiego koloru to w moim wykonaniu wyglądałoby jakby ktoś mi przywalił ;p Na Tobie prezentuje się pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak samo sobie pomyślałam, jeszcez z moimi umiejętnościami to już w ogóle masakra hahaha

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz oderwać się od szarej rzeczywistości dnia codziennego zapraszam na mój najnowszy wpis :)

      Usuń
  4. Wyglądasz prześlicznie w tym makijażu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia wygladasz przepieeeeeeeeeeeeeeeknieeeeeee. Co masz na buzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęki Martucha ;***
      Mam studio fix NC 20 (piękny odcień!:)) położony na CC Bielendy - taki różowy z drobinkami który dodaje cerze dużo blasku :)

      Usuń
  6. sliczny makijaz! kurde co Ty robisz ze masz tak fajną cere?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. achhh cery nie mam takiej ładnej :) wiele malych krostek, których pod podkładem może nie widać, ale bez makijażu- bardzo :(

      Usuń
  7. Kasia bo Ty po prostu we wszystkim wygladasz ladnie i juz:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...