poniedziałek, 11 maja 2015

Time for changes !

 "Delikatność i godność wypływa z głębi serca, a nie z lekcji tańca"
-Fiodor Dostojewski 'Idiota'


Dzisiaj wpis dla mnie bardzo ważny. W moim życiu dzieje się tyle naraz, że sama już nie nadążam. Przez lata byłam osobą bojącą się zmian, a teraz wręcz ich pragnę :) jedną z nich jest odejście z pracy i poświęcenie się na 100% makijażom. Kosztowało mnie to kilka lat, ale lepiej późno niż później ;p Dlatego też jak część zauważy zmienia się wizerunek mojego bloga (za co bardzo dziękuję mojemu grafikowi ! :)). Nadeszła też pora abym w końcu i ja miała zdjęcia, które będą moją wizytówką! Dlatego po prostu zapraszam do oglądania..



moje ulubione !



Wybierając make up postawiłam na ten, w którym czuję się najlepiej i który jest ponadczasowy, wiecznie w modzie - smoky eyes




 pozowanie do tych zdjęć kosztowało mnie duuużo stresu. Nigdy nie lubiłam skupiać na sobie swojej uwagi i zawsze wolałam być po drugiej stronie obiektywu. 






Trzymajcie za mnie kciuki !
Kisses ! ;*

30 komentarzy:

  1. Piękny makijaż i świetna sesja - aż mnie zatkało z wrażenia :) Podoba mi się dosłownie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak pozytywną reakcję ! :) ;*

      Usuń
  2. Kasiu jesteś śliczna , nie potrzebnie się stresujesz przed obiektywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ale to jest silniejsze ode mnie ! :P

      Usuń
  3. Kasieńka trzymam kciuki :*
    wyglądasz pięknie, coraz piękniej z dnia na dzień !!! :)
    i Twój blog wygląda teraz jeszcze lepiej :D
    Ciężka praca popłaca :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że podobają Ci się zmiany ! :) :* :D

      Usuń
  4. świetne zdjęcia, kawał dobrej roboty :) jesteś na nich taka ponętna, że chce się patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż i przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś prześliczna!! :)) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow Kaśka rakieta! :D piękna sesja :)
    i szablon bloga mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda jestem tu po raz pierwszy...ale przewertowałam już pół bloga (przynajmniej) i trzymam bardzo moocno kciukasy by wszystkie Twoje plany przyniosły wiele sukcesów. Przepiękne makijaże. A te zdjęcia cudowne! Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ! :)
      ..i miło mi że tak wciągnęłaś się w lekturę bloga ;)

      Usuń
  9. Wszystko co miałam powiedziec powiedziałam ci koteczku przez telefon. Jestes wyjątkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;* Marta Ty wiesz że ja Cię uwielbiam

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia, śliczna z Ciebie dziewczyna :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW :) Jesteś piękna :) Nie jestem zwolenniczką takich mocnych makijaży, ale przy Twojej delikatnej urodzie wygląda to niesamowicie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja trzymam kciuki bardzo mocno za Ciebie ☺ warto dążyć do swoich celów ... a prędzej czy później na pewno się uda ☺ super kochana 😘 tak trzymaj ... a zdjęcia hmm piękne , seksowne , wyjatkowe☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam najmocniej na Świecie !!!!!!!!!!
    Piękny Nagłówek i cały szablon... rzucić pracę... Zazdroszczę dynamizmu i tych zmian!
    Ja za to pragnę znaleźć pracę taką by móc ją do godziń przedszkola czyli zaledwie 16:30! Ciężko - 7mc i miesiące wciąż mijają a ja bez pracy


    Twoje zdjęcia..... są obłędne ! Też chcę taką sesję ! Też nie lubię skupiać Innych uwagi na Sobie. Mam tak od niedawna. tzn od 3 lat jakoś :*

    Mocno całuje i trzymam kciuki i z miłą chęcią śledzę jak się rozwijasz i będziesz rozwijać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie słowa od Ciebie Caro :) ;* jak zwykle bije od Ciebie ciepło i pozytywna energia ;* Cieszę się że wszystko Ci się podoba ! :) Ja za Ciebie też TRZYMAM kciuki mocno ! na pewno znajdziesz pracę która będzie Ci odpowiadać ;* tylko się nie poddawaj ! :)

      Usuń
  14. Boska sesja, jesteś piękna :) trzymam kciuki za zmiany :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny makijaż i piękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały, mocny makijaz! takie uwielbiam ogladac! i zajebiste zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędny makijaż! Inspirująca sesja ;) .

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...