poniedziałek, 8 czerwca 2015

Gray Make-up

 "Mimo wszystko można nie mieć nic
Szarą nitką łączyć szare dni."
Andrzej Poniedzielski


 Dzisiaj surowo i chłodno. Wszystko za sprawą farbki/szminki Supracolor Kryolan.
Od dawna szukam takiego koloru szminki i nie znajduję. Problemem jest niestety fakt, że takiej szminki nie ma w Polsce- za granicą jest ich pełno: Dior, OCC, Artdeco, MAC, NYX, YSL..
Farbka Kryolan niestety dość mocno wysusza usta i nie ma wersji w sztyfcie.
Cóż :) pozostaje mi kupić coś w zagranicznych sklepach.


Na oczach również Supracolor Kryolan- pokryte delikatnie grafitowym i srebrnym cieniem Inglot


Make up oczu jak najbardziej może należeć do makijaży dziennych. Usta może nie..choć mi to akurat nie przeszkadza x)


Kisses ! ;*

15 komentarzy:

  1. https://www.nyx-cosmetics.pl/products/macaron-lippies/ - w salonie firmowym NYX jak najbardziej można dostać szarą pomadkę z serii macaron lippies :) W tej chwili jest wyprzedana, ale niebawem pewnie pojawi się kolejna dostawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! Świetna wiadomość ! <3

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba kolor ust *.* Jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki kolor ust jak dla mnie to na sesje mega, na co dzień niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo!! uwielbiam szarości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow niesamowicie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow niesamowicie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że makijaż zupełnie inny i przez to bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w tym makijażu ;) nie spodziewałabym się, że w takim kolorze można wyglądać jak milion $$

    OdpowiedzUsuń
  9. Te szarości wyglądają dosyć tajemniczo :D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...