środa, 24 czerwca 2015

Spotkanie Kosmetyczne Karaja i Pronails

Dzisiaj był piękny dzień !! Kto się nie zgodzi ?!
A ja Was zapraszam na wesołe spotkanie z Karaja i ProNails :)


Bardzo przyciągający plakat ProNails i jeszcze bardziej przyciągające kolory :))
ProNails to nic innego jak wysokiej jakości produkty do pielęgnacji słoni i stóp.
 Dłoni i stóp :D
Gama kolorystyczna lakierów hybrydowych i klasycznych jest ogromna, co sezon wchodzą nowe kolory. Nie da się nadążyć :) i nie da się wybrać xD 




Takie paznokcie miałam na poprzednim spotkaniu, pomalowane przez Darie- manicurzystkę ProNails. Na tym spotkaniu miałam już hybrydy yoł yoł

Tutaj Ania oddała się w ręce Darii :)
Biedna dziewczyna nie wie co robii.. ;))))))*

Sama jestem posiadaczką trzech odcieni :) Każdy ma w sobie to coś co najbardziej lubię :) Klasykę, Mat i Neon.

W przeciwieństwie do nowej na polskim rynku ProNails markę Karaja na pewno znacie.
Na spotkaniu poznałam produkty z nowej kolekcji. Kremy CC, BB, krem pielęgnacyjny, ciekawy pędzel typu flat top- z dozownikiem :D hę? czy to może naprawdę działać?



Pati jak zwykle wszystko opowiadała ze znanym jej entuzjazmem i energią ;) Beż przynudzania i przeciągania :)
Gestykulacja to jej drugie imię x) 





Taką mam podartą spódnicę ;)


Przedstawiciele Karaji również nie opowiadali nam jak to wszystko jest piękne i idealne. Good! 
Po prostu przeszli do konkretów :) Na żywo wszystko "zbadałam", a wizażystka Karaja wykonała dla nas nie jeden make up dzięki czemu mogłyśmy zobaczyć jak sprawdzają się kosmetyki na różnych cerach.
Ale laski coooo ? :)



Uważam, że wyszło pięknie :) 
Najbardziej zachwycił mnie ich delikatny krem CC, użyty do tego makijażu, i ten niebieski cień na dolnej powiece.
Lovvvvv...




Widzicie te fuksje i fiolety w prawym górnym rogu ?? !!! :D

...aawwww.....


...genialne kolorowe tusze <3 !!! Wypróbowane na moich rzęsach Wszyscy się zachwycali. To na pewno będzie mój następny zakup.


Nie mogę zapomnieć o podziękowaniach dla Marty i Beauty Book. To dzięki nim mam te piękne zdjęcia :)
..ejj nie podrywaj mnie x)



Syyylwiaaa ;**** Uwielbiam się z Tobą widywać :) Dziewczyna wyjęta z Photoshopa :D


Kasiula, ale Ty pięknie wyglądałaś ! :) nie poznałam Cię!





Taki partner spotkania .. bardzo niczego sobie :) Carlo Rossi i Gancia Prosecco


..Patiiii pilnujesz mnie ? :D Nie powiem wyszłam wesoła x)


Sista ! Ale piękne uśmiechy mają dziewczyny :)


Muuuszę dodać, że spotkanie odbywało się w Warszawie na 10 piętrze i takie widoki były że Oochh :D



Domi Anka Kaśka ;* Kochane :))))) Ania jak ja w Tobie lubię że ktoś jest tak wysoki jak ja :D
Domi znowu wyładniałaś :P

Marta z Geometry of Nature bardzo lubi zdjęcia x) Tobie też dziękuję za część fot !! Są świetne :)


;*


To wszystko przez nią :) Moja ;*


Już się testują .. :) Na pierwszy rzut BB white - ciekawa nazwa co ? ;)



Generalnie.. Dziękuję wszystkim :) Za wszystko :) Za rozmowy, za kupę śmiechu, za piękne widoki.. za wino :D ;* Do następnego ! :)

[ znacie tę szpanerkę na samym przodzie w samym środku ? x) ja pierwszy raz na oczy widzę xD ]

16 komentarzy:

  1. Świetnie, że tego typu spotkania są organizowane :)

    Pozdrawiam,
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super było znowu się spotkać! mam nadzieję, że niedługo się widzimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że świetne było spotkanie i produkty też ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie można obejrzeć recenzje na blogu :) Zapraszam !

      Usuń
  4. no szpanerka to moje drugie imię hahahaha :)
    A co do Sylwii to ona jest w 100% w realu jak z fotoszopa - moja zazdrość nad jej cerą sięga zenitu!!!
    Tobie też niczego nie brakuje Kasiulka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;*** Dziękuję za miłe słowa :)))

      Usuń
  5. ale miałyście wesoło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;* :) To moja ulubiona farbka do ust

      Usuń
  7. uwielbiam takie spotkania ;) Widac ze sie swietnie bawiolyscie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spotkanie :) wesoło było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych zdjęć bije taka energia i pozytywna radość! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawią mnie ich kosmetyki, bo nigdy nigdzie nie mogłam na nie trafić, a coraz częściej o nich słyszę :) no i proszę, ile znajomych buziek na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No wlasnie ja nie znałam tej marki totalnie, nawet chciała bym przetestować ale nie mam pojęcia gdzie są dostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie online i hurtowniach kosmetycznych :) http://www.karaja.pl/ nawet można się postarać o zniżki dla Pro

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...