sobota, 17 października 2015

Walka o cerę z Avene

Od kilku miesięcy być może zauważyłyście borykam się z problemami trądzikowymi. Całe życie miałam ładną cerę i teraz, na starość coś mnie dopadło.. Próbowałam różnych metod i kolejną z nich stał TriAcneal Expert od Avene. Opis produktu i skład brzmi naprawdę obiecująco, więc czemu by nie spróbować ;) ?
Wyjątkowym atutem tej emulsji jest wygładzanie zmarszczek, co uznaje za wielki PLUS. Większość takich specyfików "zapomina", że z trądzikiem zmagają się nie tylko nastolatki..

Główne zadania TriAcneal Expert:
1. ZWALCZA NIEDOSKONAŁOŚCI
2. REDUKUJE BLIZNY POTRĄDZIKOWE
3. WYGŁADZA ZMARSZCZKI 



TRIACNÉAL EXPERT – SKŁADNIKI AKTYWNE:

1.DIOLENYL®: DZIAŁANIE ANTYBAKTERYJNE I PRZECIWZAPALNE. ZAPOBIEGA POWSTAWANIU I ZWALCZA ZMIANY TRĄDZIKOWE.


2.X-PRESSINTM: DZIAŁANIE ZŁUSZCZAJĄCE: ZAPOBIEGA POWSTAWANIU ZASKÓRNIKÓW I WYGŁADZA POWIERZCHNIĘ SKÓRY.


3.RETINALDEHYD: DZIAŁA ANTYBAKTERYJNIE I ZAPOBIEGA POWSTAWANIU  ZASKORNIKÓW, ZMNIEJSZA I WYGŁADZA BLIZNY POTRĄDZIKOWE ORAZ ZMARSZCZKI.


Krótki pogląd jak wyglądała moja cera przed kuracją..


Emulsje stosuje się na wieczór, a z rana używamy kremu z filtrem przeciwsłonecznym. Uczucie po nałożeniu jest baaardzo przyjemne, skóra jest nawilżona, przyjemna w dotyku, niweluje ewentualne ściągnięcie skóry po demakijażu, pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie (ale to standard w kosmetykach Avene.. ;)). 



Stosowałam produkt przez ok 2 miesiące, codziennie lub prawie codziennie. Niestety przez długi czas nie wiedziałam polepszenia i w końcu zdecydowałam się na wprowadzenie diety, która wykluczała słodycze i nabiał. Zminimalizowałam również smażone potrawy. Do tego położyłam się raz mojej kosmetyczce na kwasy :)


Jaki efekt ? Same oceńcie. Zdjęcie "po kuracji" wykonałam dzisiaj- bez podkładu, pudru etc. Nie jestem pewna czy to dieta czy Avene czy kwasy ? Jedno jest pewne- moja cera poprawiła się, więc będę się starała to utrzymać wykorzystując te trzy sposoby :)


Do kupienia w dobrych aptekach 30 ml - ok 73 zł



Znacie, lubicie ? :)

7 komentarzy:

  1. wow, połączenie kuracji z dietą - świetny! teraz masz na prawdę ładniutką cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie przesadzaj z tą starością, wyglądasz fenomenalnie :)) Pięknie "odratowałaś" cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak na specjalistyczne kremy przeciwtrądzikowe to nie jest tak źle ;)

      Usuń
  4. Kasiu mam to samo , spróbuj Cetaphil na ciało i twarz mi pomogło :D
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) na pewno zainteresuję się tym :)

      Usuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...