poniedziałek, 4 stycznia 2016

Happy New Year !

 Witam Was w Nowym Roku ;) ! Wszystkim Wam życzę cudownego życia, pełnego wrażeń i spełnionych marzeń ;*
Opowiadajcie jak spędziłyście Sylwestra , jakie macie postanowienia noworoczne ?? !! :) 
Przyznam, że ja wyjątkowo jedno MAM- wracam do swojej diety wykluczającej słodycze i wszystkie produkty z krowiego mleka. To właśnie TA DIETA pozwoliła mi poradzić sobie z problemami skórnymi. 
Ale doooość o tym... 

Czas na mój Make - Up z Sylwestrowej Nocy !


Postawiłam na kolor, który totalnie podkreśla moją tęczówkę. W żadnym innym kolorze nie czuję żebym miała TAKIE green eyes ;) Poza tym kolor jest niepospolity i zwraca uwagę. A w sylwestra przecież można ?!


.. dodałam również brokatu w kolorze fuksji na środek dolnej i górnej powieki aby spojrzenie nabrało pożądanego w tę noc blasku ;)


Zdjęcia wykonywałam z rana przed przyjściem moich klientek. Na wieczór dodałam kontrastową szminkę w kolorze cementu :D




Na twarzy:
Podkład Clarins True radiance 108
Puder prasowany Melkior Natural
Bronzer Makeup For Ever Sculpting Kit + Bronzing Stone 
Róż Kryolan R 21 
Rozświetlacz Bobbi Brown Nectar + Melkior Winter Glow





A jak Wasz Makijaż Sylwestrowy dziewczyny ???


Kisses ;*

8 komentarzy:

  1. Kasiula - cudowny mejkap ja niestety muszę unikać takich odcieni bo wyglądam jakbym ryczała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Tak to jest- Każdemu co innego pasuje ;* Ty wyglądasz obłędnie w Smokey <3

      Usuń
  2. Kasiu pięknie:) i super wygląda ten podkład Clarins :) ja w makijażu Sylwesteowym postawiłam na oczy,smoky eye z brokatową srebrną kreską:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to super ! :) ja za to lubię smokey ze złotą kreską :)

      Usuń
  3. Pieknie! Kicham ten kolor!!!!!💙 nie mam postanowień nowych chyba przeszły te z zeszłego ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze cudowna! wszysykiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...