czwartek, 4 lutego 2016

Mix makijaży Wieczorowych i Studniówkowych

Dobry wieczór Wam ! :) Mam totalnie zawaloną głowę i czas. Pracą ! Więc jest dobrze :) ! Czas studniówkowy był dla mnie BARDZO obfity i cieszę się, że poznałam tyyyyyle pozytywnych osób <3 Każda z Was była niesamowita i każdej dziękuję za wspólnie spędzony czas i zaufanie ! Mam zdjęcia od części z Was i są one naprawdę warte obejrzenia dlatego postanowiłam się nimi podzielić ! Może któraś z Was potraktuje to jako źródło inspiracji.. ? :) 

Miłego oglądania !



Część z Was woli makijaże mocniejsze..




...a część subtelne :)



Mam od wielu z Was również zdjęcia z Waszych telefonów ! ;* Meega za to dzięęęękuję, bo Wy wiecie najlepiej jak ładnie wychodzicie ;) 








A na koniec Oczko mojej Asi, z którą się widziałam po 3 dniach od wykonania jej makijażu (to moja kosmetyczka). Make up delikatnie zmyła, a kępki nadal pięknie się trzymają :) ! Dla ciekawskich pracuję na kleju DUO.

Mam nadzieję, że takie wpisy też lubicie :) ! <3
Kisses ;*

17 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej podoba mi się pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poszlabym do Ciebie na makijaż...źle dobrana pomadką zazółciłaś zęby klientce. Druga z kurczakowym odcieniem wlosow zostala dobrzydzona, wyglada nieświeżo i niestety tandetnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dobrzydzona" Pani była przepiękną kobietą, o dość chłodnym odcieniu blondu.
      Niestety nie zawsze mam odpowiednie warunki do wykonania zdjęcia i nie zawsze przekazują one w stu procentach realne kolory.

      Ogromna część moich klientek wraca do mnie niejednokrotnie na kolejny make up, a 99% kobiet przychodzi z polecenia. To mnie satysfakcjonuje.

      Usuń
    2. Kurczakowy odcień wlosow mają Twoje klientki, skad wiedzialaś o ktorej piszę? Pisalam o 4 od gory, widzę ją w makijażu inspirowanym Heidi Klum, rozblyslaby albo graficzny z mocną czerwienią na ustach. Z jednym się zgodzę masz szczęście nie masz brzydkich klientek, natomiast wystarczyło poprawnie dobrać kolory, przy kurczakowych odcieniach nie idzie się w fiolety na oczach, stosujesz też zle odcienie podkladów. Co do powrotu klientek-pytanie czy wracają, bo są zadowolone, czy wracają bo jesteś jedyna aż tak tania na Twoim rynku? A że jest tanio to latwo policzyć-masz 4 odcienie pomdki, każda ma obowiazkową mocną kreskę na powiece i lubujesz się w źle roztarych mocnych cieniach. Nie masz dobrych pędzli, dlatego plama ciemna w jednym kacie oka a w deugim plama z błysku. Nie stosujesz bazy niwelującej zaczerwienienia, stawiam że masz max 2 podklady i każdy z nich jest matujący...
      Pani na 2 zdjęciu ma więcej różu na jednym policzku niż na 2. Wymieniać dalej czy wykasujesz koment jako nie znajacego sie anonimka?

      Usuń
    3. Jejj.. jaka Ty jesteś głupia :) Wiedziałam o której piszesz bo rzuca się to w oczy na tym zdjęciu :) taka filozofia. Ta osoba chciała dość delikatne usta i ciemny makijaż oczu w bakłażanie.
      Pani na 2 zdjęciu oprócz ciemniejszego policzka ma też ciemniejszą skroń i ciemniejszy odcień włosów- o czym to może świadczyć ? :) no zastanów się dam Ci pole do popisu.
      Nie jest u mnie tanio, a wybór w Warszawie jest raczej OGROMNY.
      ..i wiesz co? Piszesz straszne bzdury, bo połowa z nich ma kreskę a połowa nie. Aż tak kiepski masz wzrok ? :)
      To co piszesz dalej o moim asortymencie tym bardziej mnie nie rusza wiedząc co mam w kufrze.

      Odpuść sobie kolejne komentarze, bo jest to już jawna i chamska obraza, a ja totalnie sobie tego nie życzę, a wtedy- Tak - wykasuję Twój komentarz, bo nie mam ochoty czytać takich rzeczy.

      ..i niestety, ale brak profesjonalizmu odczuwam po Twojej stronie. Świadczą o tym zwłaszcza końcowe zdania.
      Albo po prostu jesteś jedną z moich konkurencji co by mnie totalnie nie zdziwiło .. ;)
      To pa , pozdrawiam ! Przykro mi że nie masz co robić w piątek wieczorem ;*

      Usuń
    4. hej a tak w ogóle to może wyrównamy szanse? :)
      Napisz do mnie na Facebooku- tak łatwo mnie znajdziesz. Przedstaw się i napisz to wszystko jawnie, nie ukrywając się pod "Anonimem". Pokażesz mi od razu swoje makijaże ;)

      Usuń
    5. Makijaże może nie są idealne ale widać, że nie robiła ich makijażystka z przypadku. Według mnie niedoskonałości w make-upie spowodowane są bardzo słabymi jakościowo zdjęciami. Większość walona pewnie lampą błyskową na wprost. Wtedy nawet najlepszy makijaż wygląda tandetnie ;). Kochana, zainwestuj w dobre fotografie, to wtedy wydobędzie piękno makijaży.

      Usuń
    6. Dziękuję za opinie ;*
      Tak jak napisałam w poście- część zdjęć mam od klientek, jak się domyślam robią je telefonami ;) a ja- tak jak mówisz fotografuję zwykłym aparatem z lampą błyskową.
      Bloga od paru miesięcy traktuje dość po macoszemu, niestety z powodu braku czasu. Dlatego na razie szkoda mi na lepszy sprzęt :( Nadmiar gotówki wolę inwestować w kosmetyki do makeupów ;)

      Usuń
  3. Osoba, ktora do nieznajomych pisze "głupia" mowi o chamstwie? Dooobre, zrobilaś mi dzień :D
    Konkurencja? no cos Ty na haloween WYGRYWASZ. Krolowa jest tylko jedna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego ;*

      Usuń
    2. Blokuj anonimy. Jak ktoś wstydzi się własnych komentarzy, sam daje świadectwo swoich "wysokich" kwalifikacji... Zwłaszcza odwagi cywilnej... :)

      Usuń
  4. Kolejna hejterka, która nie ma dość odwagi aby się podpisać. Na podstawie kilku zdjęć nadesłanych przez klienki oceniasz wizażystkę? Haha, śmieszna jesteś. Obrażasz nie tylko blogerkę, ale również te piękne kobiety. Brakuje Ci zleceń to weź się do roboty. Z tego co wiem to k-rocka jest bardzo zapracowana, a jej kufer (nie jeden) pęka w szwach od profesjonalnych kosmetyków. Kiedy trzeba pracuje z super fotografami, a innym razem pokazuje zwykłe, a zarazem niezwykłe zdjęcia swoich klientek. Masz odwagę pisać to miej odwagę się podpisać, inaczej jesteś zwykłym śmieciem, który powinien wynieść się sam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne makijaże jak zwykle :) A najlepszym dowodem są słowa uznania,ktore dostalaś nie raz od znanych i cenionych wizażystów,wspólprace z fotografami,przy teledyskach oraz masa zadowolonych i wracających klientek, a kufra mozna pozazdościć:) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez przesady makijaże nie są złe. Niektórym faktycznie brakuje roztarcia, ale człowiek się cały czas uczy i świata od razu nikt nie zbudował. Mi się akurat 4 makijaż bardzo podoba. Nie każda kobieta lubi mocny akcent na usta. Większość obawia się mocnych kolorów. Zdjęcia robione z lampą nie oddają w rzeczywistości makijażu. Klientki śliczne. A koleżanka ANONIM powinna się podpisać a nie kryć się. Takie komentarze powinnaś usuwać bez sensu tracić nerwy i czas na odpisywanie. PS.Jeśli ktoś potrafi malować makijaż zrobi przy pomocy pędzla choćby za 2 zł heee. Wiadomo im lepszy tym sprawniej i łatwiej, ale i tanim da się zrobić ładny i efektywny makeup. Rób swoje ! a anonimami nie ma co sobie głowy zawracać ;)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...