poniedziałek, 8 lutego 2016

Zmysłowa sesja z subtelnym makijażem

Dobry wieczór ! 

Witam Was sesją z pięęęękną Aśką <3 która jak sama twierdzi- źle wygląda na zdjęciach (What?!). Fotografował niezastąpiony Przemysław Białach, który wykonał również i moją sesje (może część z Was pamięta :)).

Zapraszam do oglądania ! :)


*
Do tej subtelnej i zmysłowej sesji wybrałam delikatne podkreślenie oczu poprzez szarości i lekkie róże- posłużyła mi do tego paleta Naked 3. 
*
Cera została ujednolicona podkładem Mac studio fix, a skóra wokół oczu korektorem mineralnym; nałożyłam na to lekki puder rozświetlający Art Deco, Bronzing stone dla podkreślenia kości policzkowych, musnęłam Asi buzię różem z Bobbi Brown i rozświetlaczem Melkior. 
*







Podobne makijaże wykonuję czasem na śluby, kiedy pracuję z Panną Młodą nie lubującą się w mocno zaakcentowanych oczach :) Wygląda on pięknie na zdjęciach, kępki rzęs pięknie podkreślają oczy, a nasza klientka czuje się dobrze będąc lekko umalowaną ! <3

Kisses ;*

12 komentarzy:

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...