wtorek, 19 kwietnia 2016

Love Life


czytelnicy ! dzisiaj wpis trochę osobisty. 
Jak widać w ostatnim czasie co raz rzadziej wstawiam nowe posty. proszę jednak o wybaczenie ! ;) Nic się nie zmieniło- nadal maluję. zmieniło się jednak dużo więcej , tj mój sposób patrzenia na świat, ludzi. doceniam to czego nie doceniałam wcześniej i poświęcam temu swoją największą uwagę i mój czas. dlatego blog zszedł na dalszy tor.
Niestety !
Druga- bardziej błaha sprawa jest taka, że nie posiadam komputera w nowym miejscu zamieszkania. (telewizora też nie) i jestem bardzo szczęśliwa. mniej czasu z internetem to więcej czasu dla bliskich, więcej czasu na świeżym powietrzu czy ćwiczeniach. 
Nie oznacza to że całkowicie zaprzestanę pisania, ale na pewno potrzebuję teraz bliskości drugiego człowieka , potrzebuję oddychać


<3
..polecam każdemu kto zatracił się w buszowaniu po internecie, nie daj BOŻE w fejsbuku aby na chwilę odetchnąć, zastanowić się czy nie zaniedbujemy spraw WAŻNYCH.

Do zobaczenia wkrótce ;*

7 komentarzy:

  1. cieszę się z tych zmian, bo to są zmiany na lepsze ;)) uwielbiam to i wiem, że w sumieu mnie też się to zmieni, jak zmaieszkam z ukochanym to chce spędzać czas tlyko z nim ;3 a na razie jak jestem gdzieś sama, to jedyna możliwa komunikajcja ze światem ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to podejście ;) tak jak mowisz- po przeprowadzce pewnie sporo się zmieni :)

      Usuń
  2. oddychaj pełną piersią kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...