środa, 8 czerwca 2016

Pastel Hair

Dzisiaj intensywnie ! 


Dziewczyny od dawna podobają mi się kolorowe włosy. Na początku tej mody wszyscy nosili bardzo mocne odcienie, soczyste i wyraźne. Z biegiem czasu najmodniejsze były kolory wyglądające na "spłukane" :) i takie przemawiają do mnie najbardziej !
Jednak moja odwaga kończy się przed pójściem do fryzjera :D dlatego zamiast stałej farby wybieram "cienie" do włosów :)


Taka jednorazowa zabawa kosztuje grosze (za cały zestaw zapłacicie 15 zł, a starcza on na ok 10 aplikacji), a efekt utrzymuje się 1 dzień- dla mnie IDEALNIE :D Jedynie co trzeba jeszcze mieć to lakier do włosów aby zabezpieczyć kolor przed brudzeniem odzieży.


Same decydujecie czy farbujecie jedynie pasemka, czy całe włosy :) 
a może końcówki ? Ja w takiej szalonej wersji czułam się świetnie, ale nie ukrywam, że nie do wszystkiego mi to pasuje. U innych jestem zawsze na TAK, u siebie- od czasu do czasu.. ;)


A jak Wy to odbieracie ? :) 


Dzięki za obecność ! kissessss ;**

3 komentarze:

  1. Liczę na prezentację na żywo, na zdjęciach wyglądają świetnie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy nastepnym spotkaniu będę o tym pamiętać :D ;*

      Usuń
  2. Fantastyczny efekt, choć nie jestem na tyle odważna, by wyczarować taki efekt swoim włosom;).
    Jaki cień masz na powiekach. Wygląda obłędnie!:)To jakiś duochrome z Makeup Geek?:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...