wtorek, 7 czerwca 2016

PasteLOVE

Dzień dobry ! :) Czy lubicie delikatne makijaże ? Bo ja na lato BARDZO ! Trochę musiałam do tego dojrzeć- po kilku latach malowania w brązach.. Teraz doceniam moc delikatnych, subtelnych kolorów. A dzięki tegorocznym trendom w szczególności pastele.


Już od kilku miesięcy bardzo modny jest taki "wet look", który łatwo osiągnąć, ale zazwyczaj nie jest on zbyt trwały. Ja pokusiłam się dzisiaj o użycie matowej szminki KOBO, którą po prostu rozsmarowałam na oku :) miała idealny odcień, właśnie taki jaki chciałam uzyskać ! Wklepałam ją lekko palcami i utrwaliłam rozświetlaczem do twarzy Melkior Professional.


Na środek powieki dodałam połyskującego pigmentu z MUFE, który wprost uwielbiam. Wystarczy jego minimalna ilość aby makijaż był bardziej świetlisty i por prostu ciekawszy :)  


Twarz również musi być bardzo glow. Nie wybieram w tym okresie mocno kryjących podkładów. Sięgam raczej po rozświetlenie, a pojedyncze niedoskonałości przykrywam korektorem. 


Dajcie znać czy Wam przypadły do gustu pastele ! ;*


See ya ! ;*

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twój makijaż. Kreski - super, a do różowych barw też się musiałam kiedyś przekonać. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achh dziękuję :) bez tych kresek ani rusz ;> ;*

      Usuń
  2. Ale cudny makijaż, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, dziewczęcy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny makijaż:). Pytałam o cień w poprzednim poście, ale tu masz chyba to samo, więc już wiem:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie Iwono - to ten sam sypki cień, którego użyłam w poprzednim poście :) jest naprawdę wyjątkowy, a do tego jest ich cała kolekcja w MUFE! Kazdy z inną poswiata:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...